اننتقال سوپراستار به پرسپولیس هنوز نهایی نشده

1661181058 212 شیخ دیاباته

در حالی که مدیران پرسپولیس از روز جمعه در حال مذاکره با مدیربرنامه‌های مهاجم اهل مالی هستند اما همچنان این مذاکرات منجر به عقد قرارداد نشده.

گفته می‎‌شود در مذاکرات اولیه، پیشنهاد مالی پرسپولیس چندان مورد رضایت دیاباته قرار نگرفت و مهاجم اسبق استقلال درخواست قرمزها را رد کرد اما در دور دوم مذاکرات با افزایش مبلغ قرارداد از سوی باشگاه پرسپولیس، در نهایت توافق اولیه بین طرفین صورت گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛  شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از این است همزمان با فسخ قرارداد شرزود تمیروف از سوی پرسپولیسی‌ها قرارداد اولیه نیز برای شیخ دیاباته ارسال شده اما این بازیکن از امضا قرارداد امتناع کرده و گفته برای بازگشت مجدد به فوتبال ایران و همچنین حضور در پرسپولیس نیاز دارد بیشتر فکر کند و به همین دلیل فعلا راضی به حضور در ایران و عقد قرارداد رسمی با پرسپولیس نشده است.

گفته می‌شود این بازیکن تردید‌هایی برای بازگشت مجدد به فوتبال ایران دارد و این در حالی است که مدیران پرسپولیس ۲ گزینه دیگر را نیز مدنظر دارند تا در صورت منتفی شدن حضور دیاباته مذاکرات را با آنها به صورت جدی‌تری پیش ببرند.

 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714912900 2020420

شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵

در این پست شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *