انهدام باند توزیع اسکناس‌های جعلی در ساوجبلاغ

13970819000379 Test PhotoN

در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۳۷ میلیون ریال اسکناس جعلی کشف شد.

علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ، امروز در کرج، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت افرادی در امر توزیع اسکناس جعلی در سطح این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس، وی افزود: کارآگاهان با چندین شبانه روز اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی ۳ از نفر از عاملان توزیع اسکناس های جعلی در شهر های هشتگرد، شهرجدید مهستان و شهر ری استان تهران شدند.

سلیمانی تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل های مورد نظر اعزام و ضمن دستگیری متهمان، در بازرسی از منزل آن ها در مجموع ۵۳۷ میلیون ریال اسکناس جعلی، یک دستگاه پرینتر رنگی چاپ اسکناس و یک دستگاه لپ تاپ کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به همراه اسکناس های جعلی و ادوات مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست، در معاملات تجاری خود ضمن توجه به اصالت هرگونه وجه، اسکناس، چک و تراول‌های پرداختی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در سریع ترین زمان ممکن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2014428

دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۲ دوم ( قسمت ۲ فصل ۳ پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۲ دوم ( قسمت ۲ فصل ۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *