انواع استایل زمستانی با بوت چلسی؛ ست کردن جدیدترین ترند زمستونی رو یاد بگیرید!

بوت چلسی یکی از انواع بسیار معروف بوت است که در ابتدا برای آقایان تولید می‌ شد، اما به‌ مرور زمان در بین خانم‌ها هم محبوبیت زیادی کسب کرد.

شایانیوز- یکی از چالش های اکثر خانم ها در استایل های زمستانی انتخاب بوت یا کفش زمستانی با شلوار مناسب است زیرا در فصل سردی مانند زمستان هنگام انتخاب شلوار و نوع بوت باید به نکات بسیاری دقت کرد. بوت چلسی یکی از انواع بسیار معروف بوت است که در اصل در زمان های دور آن را برای آقایان تولید می‌ کردند، اما به‌ مرور زمان بین خانم‌ ها هم محبوبیت یافته است. راز محبوبیت این بوت در سادگی و راحتی آن است. اگر این دو ویژگی برایتان اهمیت دارد ولی نمی‌دانید چطور آنها را با شیک‌ پوشی تلفیق کنید، پس نیاز دارید تا با اصول و قواعد ست کردن آن آشنا شوید. بوت های چلسی دارای کش به جای زیپ در طراحیشان هستند و به خاطر همین ویژگی است که به بوت های راحت معروف هستند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این بوت ها برای تمامی استایل ها، از مجلسی گرفته تا کژوال یا هیپ هاپ قابل استفاده هستند و در تمام این سبک ها جایگاه ویژه ای دارند.

بطور کلی می توان گفت از دوره سلطنت ویکتوریا گرفته تا گروه موسیقی بیتلز، نیم بوت چلسی، یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین انواع بوت و کفش زمستانی در بین مردم بوده و هنوز هم است. تقریبا می توانیم ادعا کنیم که حدود دویست سال از قدمت و اصالت این مدل بوت ها می گذرد ولی جالب است که هنوز هم در ترندهای دنیای مد شاهد حضور پر رنگ آنها هستیم.

بوت چلسی

بوت چلسی

بوت چلسی و شلوار بگ؛ کژوال و راحت به برف بازی بروید

وقتی صحبت از یکی از تندهای محبوب زمستان می شود اولین و بهترین گزینه برای ست کردن با آن قطعا می تواند یکی دیگر از ترندهای زمستانی باشد. حال که بوت چلسی را برای زمستان ۲۰۲۳ انتخاب کرده اید می توانید آن را با یک شلوار بگ و یا شش جیب ست کنید و در نهایت استایلی راحت و خیابانی داشته باشید. البته دقت کنید که هنگامی ک این دو آیتم را با هم ست می کنید باید برای رفتن به بیرون یا خیابان آماده شوید نه یک مهمانی رسمی. در مهمانی های رسمی بهتر است از یک شلوار پارچه ای و راسته تا قد بوت خود استفاده کنید تا سبک کلاسیک را در استایل کلی خود حفظ کرده باشید.

بوت چلسی

بوت چلسی

اگر به مهمانی می روید بوت چلسی را با شلوار اسکینی یا یا لگ چرمی بپوشید

همانطور که در قسمت بالا اشاره کریدم این نوع از بوت با تمام سبک ها و استایل های مختلف ست می شود و برای شما ظاهری بی نظیر را به ارمغان می آورد. حال اگر می خواهید برای رفتن به یک مهمانی آماده شوید و یک پالتو کتی را برای پوشیدن انتخاب کرده اید، بهترین گزینه برای شما پوشیدن یک لگ چرمی و یا شلوار جذب اسکینی با بوت چلسی است. دقت کنید که در استایل های اینچنینی شما می توانید بدون هیچ محدودیتی از نیم بوت های کوتاه چلسی گرفته انتخاب نمایید تا نوع های بلند و تا زانوی آنها، زیرا همه مدل های این بوت برای استایل های کلاسیک قابل استفاده هستند.

بوت چلسی

بوت چلسی

بوت چلسی و شلوار جین راسته؛ استایلی مدرن و امروزی داشته باشید

همانطور که گفته شد این نوع بوت با هدف راحت پوشیدن و درآوردن، بدون وجود بند و با طراحی کش در اطراف قوزک پا طراحی شد. به نظر می‌ رسد نام بوت چلسی برگرفته از منطقه چلسی لندن در دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی باشد و جالب است که بدانید از همان ابتدا این بوت با شلوار جین های راسته و کوتاه پوشیده می شد و در استایل های کلاسیک و نیمه کلاسیک جایگاه ویژه ای داشت. حال اگر می خواهید زمستان را خیال جمع بگذرانید می توانید یک شلوار جین امروزی و زاپ دار را با بوت چلسی ست کنید و برای تکمیل می توانید از کاپشن بلند یا یک پالتو کلاسیک کمک بگیرید.

بوت چلسی

بوت چلسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *