انواع استایل زمستونی با پانچو و شنل؛ تو زمستون هم میشه مثل یه کابوی لباس پوشید!

پانچو به عنوان نوعی مانتو آزاد و مشابه شنل شناخته می شود که استفاده از این نوع لباس به دلیل سبک راحتی که دارد، برای استایل اسپرت مناسب است.

شایانیوز- به جرات می گفت یکی از انواع بالاپوش که در چند سال اخیر شاهد حضور پر رنگ او در فش شوهای زمستانی دنیای مد و فشن بوده ایم پانچو است. پانچو ها یکی از اجزای اساسی در کمد لباس همه‌ افراد هستند زیرا بسیار کاربردی بوده و شما می‌ توانید به روش‌ های مختلفی آن را استفاده کنید. شما می‌ توانید پانچو را به عنوان یک پیراهن یا به عنوان لایه‌ای روی لباس‌ های خود برای ایجاد استایل جدید استفاده کنید. در اصل اگر بخواهیم دقیق استفاده و سبک این لباس زمستانی و جذاب را بگوییم باید بگوییم پیدایش پانچو از منطقه آمریکای جنوبی و مکزیک آغاز شده و پس از آن به سایر نقاط جهان گسترش یافته است. پانچو لباسی با قد متوسط تا بلند و گشاد می باشد که برش آنها دایره ای است و در انتها حالت نیم دایره پیدا می کند. پانچو ها اغلب جلو باز هستند اما مدل های جلو بسته آن نیز وجود دارد. در نتیجه شما برای داشتن استایلی متفاوت و زیبا همانند کابوی های مکزیکی می توانید از یک پانچو بر روی پلیور و شلوار جین خود استفاد کنید.

طرح لباس پانچو از شنل برگرفته شده، اما تفاوت پانچو و شنل در این است که پانچو جلوباز است و آستین های آن به شکل برشی در اطراف آن قرار گرفته اند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جذاب ترین ست های این لباس آشنا شوید.

پانچو و شنل

پانچو و شنل

پانچو را با شلوار جین بپوشید؛ جین ها به ساز شما می رقصند

یکی از استایل های محبوب که در فصل های سرد خیلی طرفدار دارد پوشیدن پانچو یا شنل های زمستانی با شلوارهای جین ضخیم و دنیم است که علاوه بر ظاهر زیبا به شما گرما می بخشند. پانچوها معمولا دارای برش های متفاوت و خاصی هستند و در قدهای مختلفی طراحی و تولید می شوند؛ در نتیجه در انتخاب شلوار جین خود دقت کنید زیرا هر مدل شلواری ممکن است با پانچوی شما زیبا نشود. برای مثال اگر پانچوی شما قد بسیار کوتاهی دارد و استایل شما را شبیه به یک کابوی می کند از شلوار دمپا بهتر است استفاده کنید ولی اگر یک شنل بلند به تن دارید شلوارهای اسکینی برای شما مناسب هستند.

پاچو و شنل

پانچو و شنل

با پانچوی خود بوت های بلند و کابویی به پا کنید

یکی دیگر از آیتم های تاثیر گذار در استایل زمستانی که تقریبا می توان گفت تاثیر بسیار زیادی هم دارد کفش زمستانی است در نتیجه در هر استایل و سبکی که لباس می پوشید حتما به انتخاب کفش زمستانی خود دقت کنید. برای مثال اگر قصد پوشیدن یک پانچوی زیبا و کوتاه را دارید بهترین گزینه برای شما م تواند یک بوت بلند تا زانو و به سبک بوت های جیر کابوهای قدیمی باشد. شما با پوشیدن چنین کفشی استایلی بی نظیر پیدا خواهید کرد فقط در انتخاب رنگ بوت دقت کنید تا با پانچو و بقیه آیتم ها هماهنگی داشته باشد.

پانچو و شنل

پانچو و شنل

با شنل لگ چرمی یا دامن بپوشید؛ در زمستان هم می شود با دامن بیرون رفت!

شنل ها و پانچو هایی که استایل کلاسیک دارند و برای موقعیت های رسمی طراحی شده اند معمولا دارای طرح های ساده و شیک هستند و با پانچوهای بافتنی که طرح های شلوغ دارند کمی متفاوت هستند. این شنل ها معمولا دارای قد های متوسطی هستند و ترکیب های زیبایی را با لگ های جذب و چرمی می سازند ولی اگر می خواهید استایلی متفاوت و خاص را تجربه کنید بهتر است یکی از این شنل ها را با یک دامن پشمی تن کنید و با بوت های نیمه بلند تا قد دامن استایل خود را تکمیل نمایید.

پانچو و شنل

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *