انیمه "مدفن کرم های شب تاب" رو ببین، میفهمی هر چی فیلم جنگی دیدی شوخی ای بیش نیست!

گاهی دنیای سینما نمی تواند آن طور که باید و شاید از پس به تصویر کشیدن ذهنیات نویسنده و کارگردان بر بیایند پس باید به سراغ انیمه ها رفت.

شایانیوز- اگر اهل تماشای انیمیشن و انیمه باشید احتمالا تا به حال بار ها و بار ها نام انیمه مدفن کرم های شب تاب را شنیده اید اما با این حال این امکان وجود دارد که هرگز زمانی را برای تماشای آن اختصاص نداده باشید چون همیشه آثار تازه تر و پر رنگ و لعاب تری وجود دارند که می توانند توجه شما را به خود جلب کنند چه بسا همان طور که می دانید مدفن کرم شب تاب به عنوان یکی از غم انگیز ترین انیمه های تاریخ یا شاید حتا سینما شناخته شود پس خیلی عجیب نیست اگر شما هم جزو کسانی باشید که تماشای این شاهکار را به تاخیر انداخته اند، اما با این حال از شما می خواهیم در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چرا این انیمه تا به این حد خارق العاده است و ارزش تماشا کردن دارد. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که مدفن کرم های شب تاب یک انیمه بسیار دارک است و به همین خاطر برای کودکان مناسب نمی باشد.

انیمه مدفن کرم های شب تاب

خلاصه خیلی کوتاه از انیمه مدفن کرم های شب تاب

به گزارش شایانیوز، سیتا پسر جوانی است که طی چنگ جهانی و حمله های هوایی ای که به ژاپن می شود مادر خود را از دست میدهد و پدرش نیز در نیروی دریایی مشغول خدمت است اما همچنان امید به زندگی دارد و سعی می کند تا از خواهر کوچک ترش ستسوکو مراقبت کند. جنگ سخت تر و بی رحم تر از آن است که به بچه های بی چاره و بی گناه رحم کند برای همین هم سیتا و ستسوکو راهی پناهگاه می شوند و سعی می کنند تا به زندگی خود ادامه دهند.

انیمه مدفن کرم های شب تاب

چرا باید انیمه مدفن کرم های شب تاب را ببینیم؟

مدفن کرم های شب تاب بی شک یک انیمه جنگی یا بهتر است بگوییم جنگ ستیز است از آن هایی که جگر آدم را خون می کند و به جای این که به وقایع جنگی و درد های لحظه ای آن بپردازد لایه های زیرین و دردهایی را که شاید هرگز دیده نشوند به تصویر می کشد. پایان انیمه از ابتدا مشخص است پایانی اجتناب ناپذیر که علی رغم تمام تلاش های این خواهر و برادر رهایشان نمی کند اما نباید فراموش کنیم که به همان میزان که این انیمه به مرگ میپردازد به ارزش زندگی و عشق و علاقه بین اعضای خانواده نیز می پردازد. مدفن کرم های شب تاب به  زیبایی هرچه تمام تر نشان می دهد که در کنار تمام سختی ها و ظلم و ستم های بی معنی ای که انسان ها برای هم دیگر ایجاد می کنند زندگی همچنان به روال عادی و زیبای خود ادامه میدهد.

بازخورد های انیمه مدفن کرم های شب تاب

این انیمه بدون شک یکی از تاثیر گذار ترین و جاودان ترین انیمه های تاریخ است که هر بار تماشا کردنش می تواند اشک مخاطب را در بیاورد و منتقدین نیز از این قاعده مستثنی نیستند و به همین ترتیب مدفن کرم های شب تاب نقد های تحسین برانگیز و مثبت بسیاری را دریافت کرد، مخاطبین نیز این انیمه را حسابی پسندیدند و سال هاست که در قلب انیمه دوستان جا دارد.

انیمه مدفن کرم های شب تاب

امتیازات انیمه مدفن کرم های شب تاب

امتیاز IMDb : 8.5 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 100 / 100

امتیاز Filimo: 94  / ۱۰۰

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *