تیتر خبرها

انیمیشن زندگی من به عنوان یک کدو؛ خوب حرفه ایه هااا اما واسه کوچول موچولا ممنوع!

اگه دنبال یه انیمشن خوب و جذاب میگردی که خانوادگی بشینید تماشا کنید که محتوا هم داشته باشه زندگی من به عنوان یک کدو، انتخاب معرکه ایه.

شایانیوز- این روزها دنیای انیمیشن ها به قدری گسترده شده و تعداد کارهای خوب و قابل توجه به قدری بالا رفته که واقعا انتخاب یک انیمه یا انیمیشن از بین این همه گزینه روی میز خیلی کار سختی شده. یک نکته ای که در رابطه با انیمیشن ها وجود داره اینه که یه زمانی فقط مختص به کودکان و نوجوان ها بودند و خیلی وقت ها بزرگ تر ها حتا از دیدن اون ها حوصلشون هم سر می رفت، اما حالا اوضاع خیلی فرق کرده و حتا هستند انیمیشن هایی که جامعه مخاطب اون ها بیشتر از کودمان بزرگسالان است مثل انیمیشن مری و مکس، و دسته فوق العاده دیگه ای از انیمیشن ها هم هستند که جامعه مخاطب بسیار وسیعی دارند و می تونند بدون اهمیت به سن و سال همه رو از خودشون راضی کنند و به دلشون بشینند؛ یکی از این انیمیشن ها، زندگی من به عنوان یک کدو نام دارد.

انیمیشن زندگی من به عنوان یک کدو

خلاصه خیلی کوتاه از انیمیشن زندگی من به عنوان یک کدو

داستان در رابطه با پسر بچه ای تنها و نه ساله است که مادرش او رو کدو صدا میزد، مادری که همیشه خمار است و نمیتونه از فرزند خودش مراقبت کنه و نهایتا بعد از فوت این مادر در اثر یک تصادف کدو، به یک یتیم خانه برده میشه و در اون جا با بچه های جدیدی دوست میشه، اما هر یک از این بچه ها داستان هایی تلخ و غم انگیز برای گفتن دارند. کدو در این یتیم خانه معنی عشق، دوستی و اعتماد رو یاد میگیره.

چرا باید انیمیشن زندگی من به عنوان یک کدو را ببینیم؟

این انیمیشن یک درام زیباست که پایان خوبی دارد اما در طول داستان با موضوعات و اتفاقات غم انگیز و تلخی دست و پنجه نرم می کند. اتفاقاتی که قطعا ناراحت کننده هستند اما درد ها و واقعیت های جامعه انسانی  رو به تصویر می کشند. موضوعاتی که در این انیمیشن مطرح می شود از جمله خشونت، خودکشی، سو استفاده جنسی و …. مطمئنا برای کودکان نا بالغ مناسب نیست و برای همین هم هست که باید در نظر داشته باشید این انیمیشن محدودیت سنی بالای ۱۱ سال دارد؛ با این وجود زندگی من به عنوان یک کدو موقعیت خوبی است برای آن که فرزندان را با جامعه حقیقی آشنا کند، با مشکلاتی که ممکن است برخی از افراد درگیر آن باشند و برخی دیگر نه.

از لحظه ها و دیالوگ های خنده دار و کمدی زندگی من به عنوان یک کدو نیز نمی شود گذاشت، صحنه هایی که با مهارت خلق شده اند تا زهر و تلخی داستان رو کم کنند. این انیمیشن میتونه در انتها بحث های زیادی رو برای شما مطرح کنه و افراد به ویژه کودکان رو حسابی به چالش بکشه.

به گزارش شایانیوز، پیام های این اثر در رابطه با دوستی و همدلی نیز از دیگر دلایلی هستند که اون رو در دسته انیمیشن های تاثیر گذار قرار میدهند.

انیمیشن زندگی من به عنوان یک کدو

بازخوردهای انیمیشن زندگی من به عنوان یک کدو

زندگی من به عنوان یک کدو به طرز باور نکردنی ای مورد استقبال و تحسین منتقدین قرار گرفت. این انیمیشن استاپ موشن جذاب موفق شد تا در جشنواره های متعدد نامزد جایزه شود و نهایتا در تعدادی از اون ها به مرحله کسب جایزه برسه از جمله جایزه بهترین انیمیشن سال رو از جشنواره گلدن گلوب ۲۰۱۷ به دست آورد.

امتیازات انیمیشن بچه های بد

امتیاز IMDb : 7.7 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 99 / 100

امتیاز Filimo: 84  / ۱۰۰

انیمیشن زندگی من به عنوان یک کدو

آیا شما کاربران شایانیوز تا به حال انیمیشن زندگی من به عنوان یک کدو را تماشا کرده اید؟ نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *