اولین تمرین ملی پوش با سپاهان

1661197575 5 پیام نیازمند

پیام نیازمند که روز گذشته در ساعات ابتدایی دوشنبه به ایران بازگشته، امروز اولین تمرین خود را با طلایی‌پوشان پشت سر گذاشت.

دو روز پیش بود که باشگاه سپاهان با انتشار پستی غیرمنتظره روی اینستاگرام رسمی باشگاه خبر از جذب پیام نیازمند داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ گلری که در روزهای ابتدایی پنجره تابستانی خبرهای زیادی درباره بازگشتش به ایران منتشر می‌شد اما وقتی دید مسئولان باشگاه پورتیموننس قصدی برای فروش ساموئل گلر برزیلی تیم ندارند، دومین فصل نیمکت نشینی این دروازه بان را تاب نیاورد و در شرایطی که سه ماه دیگر رقابت‌های جام جهانی آغاز می‌شود تصمیم گرفت به ایران بازگردد و برای سپاهان بازی کند که این فصل یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی لیگ برتر نیز به شمار می رود.

پس از انتشار خبر پیوستن نیازمند به سپاهان ساعاتی بعد این دروازه بان از پرتغال به سمت ایران حرکت کرد و بامداد امروز بود که به تهران رسید. او سپس راهی اصفهان شد و امروز با حضور در باشگاه سپاهان کارهای نهایی پیوستنش به سپاهان و همینطور اقدامات تشریفاتی نظیر عکس گرفتن را انجام داد تا با توجه به صادر شدن آی تی سی‌اش مشکلی برای حضور در دیدار مقابل گل‌گهر نداشته باشد.

این دروازه بان بلافاصله پس از انجام این کارها راهی تمرین طلایی پوشان در مجموعه باغ فردوس شد و اولین تمرین خود را نیز با سپاهان زیر نظر مورایس برگزار کرد؛ تمرینی که احتمالا طی ساعات آینده عکس‌هایی از آن توسط روابط عمومی باشگاه سپاهان منتشر خواهد شد. البته پیش از این به نظر می‌رسد باشگاه اقدام به انتشار خبر رسمی جذب نیازمند کند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *