اوووف نیکبخت و زنش چه برو بیایی راه انداختن؛ خانوم واسه تولد چه اعیونی پوشید!

علیرضا نیکبخت و همسرش مونا خانوم این روزها دوباره دارن خودشون رو محیای بلاگری و فعالیت مجدد تو اینستاگرام می کنن

شایانیوز- علیرضا نیکبخت واحدی رو همه اهالی فوتبال با حاشیه های بزرگ و کوچکش می شناسند بازیکنی که اگرچه تو مستطیل سبز هم عملکرد درخشانی داشت و جزو بهترین ها بود اما همیشه حاشیه هایش بر عملکرد خوبش تاثیر می گذاشت. این روزها هم که تو رسانه ها شنیده شده تعدادی از بازیکان فعلی و سابق استقلال تو پارتی دستگیر شده اند خب است بدانید که نیکبخت واحدی تو این زمینه هم جزو پیشتازان بود!

علیرضا نیکبخت واحدی چندی پیش تو برنامه اینترنتی تی وی پلاس حاضر شده بود و وقتی مجری درباره دستگیری و بازداشتش تو پارتی ازش سوال پرسید جواب جالبی داد و گفت که من را فروختن!

البته نیکبخت این روزها دیگه کاملا با حال و هوای دوران فوتبال بازی کردنش فاصله گرفته. او بعد از اینکه یک ازدواج ناموفق داشت و از همسرش اولش بعد کلی ماجرا و به قول خودش کلاهبرداری جدا شد با مونا خانوم حسین پور ازدواج کرد و حالا انگار از زندگی مشترکش حسابی راضی است.

ورود مونا خانوم به زندگی نیکبخت همزمان شد با حضور علیرضا خان تو عرصه مدلینی و فعالیت های تبلیغاتی. البته این یک بازی دو سر برد بود چرا که خود مونا هم به واسطه شوهر همسرجان شد یکی از بلاگرهای معروف اینستاگرام و تا قبل از این محدودیت های اینترنتی و فلیترینگ اینستاگرام هر رو کلی برنامه داشت و با حور در زون ها و سالن های آرایش مختلف برای این کسب و کارها تبلیغ می کرد و پول بود که می گذاشت روی پول!

بازگشت مونا خانوم به بلاگری با تولد ایرج خان!

بعد از وقایعی که تو این ۱۰۰ روز اخیر رخ داد خیلی از سلبریتی ها و بلاگرا فعالیت شون تو فضای مجازی رو محدود کردن و پیج های سلبریتی ها دیگه اون رونق گذشته رو نداشت اما حالا کم کم بلاگرها و فعالان فضای مجازی دوباره دارن فعالیت خودشون رو تو اینستاگرام شروع می کنندهر چند که فیلتر بودن اینستاگرام باعث سختشدن دسترسی کاربران و در نتیجه کاهش بازدید و لایک و کامنت پست های اون ها شده. مونا خانوم هم که تو اینستاگرام علاوه بر فعالیت های تبلیغاتی برای خودش هم کسب و کار مستقل داره و از صدقه سر شهرت آقاشون یه آنلاین شاپ راه انداخته و اونجا کلی جنس و لوازم زنونه می فروشه دوباره گویا تصمیم داره فعالیتش رو شروع کنه. مونا برای شروع هفته گذشته یه ویدیو دو نفره از خودش و همسرش منتشر کرد که تو برف مشغول ذوق کردن بودن حالا هم خانوم بلاگری تصویری در کنار ایرج خان خواجه امیر و در تولد ۹۱ سالگی ایشون منتشر کرده که خیلی خانوم و باوقار در کنار استاد آواز عکسی به یادگار انداختن.

1258

وقتی نیکبخت و زنش بعد از چند سال هنوز عکس عروسی رو می کنن!

علیرضا نیکبخت و مونا چند سالی میشه که باهم ازدواج کردن اما هنوز هم هر از گاهی یه عکس جذاب از مراسم عروسی یا سالگرد و یا هر مراسم دو نفره ای دیگه ای که گرفته بودن یا تازه گرفتن تو فضای مجازی منتشر می کنند که شده محل بحث برای فالوورها و طرفداراشون. یه عده بهشون خرده می گیرن که با این کار قصد فخرفروشی دارید و می خواین به همه نشون بدید که بیاین ببینید ما چقدر لاکچری هستیم. از اون طرف اما هستند گروهی که به عکس ها و تصاویر نیکبخت و همرش دید مثبت دارن و می گن بیاین ببینید اینا چقدر همدیگرو دوست دارن و عشق بینشون با گذشت چند سال هنوز زنده است.

uigiul

61f4d115b1e83



منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *