اُبهت "مهشید جوادی" با کلی آلاگارسون خرم سلطانُ گذاشت جیبش؛ خانوم کفِ همه خودشیفته هاس!

mahshid javadi shayanews

مهشید جوادی بازیگر سریال بچه مهندس که اینستا رو با عکسای شاخ دارش بمبارون کرده حالا اینبار رفته تو کار میکاپ و همه رو با تغییر فیسش شوک کرد!

شایانیوز- مهشید جوادی بازیگر محبوب و نوپای سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در سریال “بچه مهندس” تونست به شهرتی باورنکردنی برسه. این روزا مهشید جوادی داره حسابی از شهرتش استفاده میکنه و روز به روز فالوورای بیشتری واسه خودش دست و پا میکنه. مهشید جوادی با عکسای جینگیلش داره با همه سلبریتیا یه تنه رقابت میکنه و به تازگی افتاده رو دور تریپ برداشتن چه با فیگورای باورنکردنیش و چه با استایلای اروپایی و خفنش!

مهشید خانوم که از زمان شهرتش چندان خودش رو علاقه مند به میکاپ و خفن بازیای این مدلی نشون نمیداد، حالا با یه ویدیوی جدید اومده به اینستا که داره یه جورایی تبلیغ میکاپ آرتیستش رو هم میکنه و با کلی ادا اصول یه طوری داره زیر کلی لوازم آرایشی خودشو میپوشونه که انصافا دیدن داره.

البته نکته ای هم که از دید کاربرا وجود داره، اینه که خانوم خانوما یه عکس درست و حسابی هم از میکاپش نمیذاره. اما واقعیت اینه که خانوم با فیس شیربرنجیش بدجوری داره تغییر دادن صورتش رو یاد میگیره و اگه با همین فرمون پیش بره رسما از راه به در رفته و دیگه هیچ جوره هم نمیشه جمعش کرد!

خوش گذرونی های تکی تکیِ مهشید جوادی!

مهشید خانوم تو این مدتی که اینستا رو کرده خونه دومش حالا با یه عالمه فوتوهای تنهایی از خودش رونمایی میکنه. حتی زمانی که همین چند وقت پیش یه عکس عجیب غریب منتشر کرده بود که انگاری شلوارش رو زیر دستگاه پانچ برده بودن، با یه اُبهتی نشسته بود و رخ میداد، اما باز هم تنها بود و یعنی واقعا هیچکی پیدا نمیشد کنارش بشینه.

این موضوع واسه خیلی از کاربرا سواله که چرا مهشید جوادی اینقدر عاشق تنها بودنه و میخواد همش این مدلی دیده بشه. حتی وقتایی هم که تو ماشینش حسابی داره خوش میگذرونه، هیچکی کنارش نیست و باز هم تنهای تنهاس!

w

ut

وقتی مهشید جوادی مرزهای خودشیفتگی رو جابجا میکنه!

مهشید جوادی جزو اون دسته از بازیگرایی بود که بعد از اینکه با بچه مهندس حسابی شناخته شد و کل مردم دوست داشتن بیشتر راجع بهش بدونن، سعی کرد خودش رو نگه داره و خیلی تو فاز جینگول مستون کردن و خودنمایی نزد. اما چند وقتی میشه که مهشید خانوم هم این کاره شده و دیگه گوشی بدست هر جا که میره از خودش تصاویری ثبت میکنه که باهاش تو اینستا بیشتر خودش رو نشون بده.

از اونجایی که خانوم خانوما حسابی هم تو این مدت ثابت کرده که از خودش خوشش میاد، یه طوری فیلم و عکس میذاره که یعنی بگه من از همه برترم و رسما میاد تو دوربین که نشون بده چیزی واسه پنهون کردن از بقیه نداره. حالا خوبه اینستا این همه فیلترای رنگ و وارنگ داره که خانوم خودشو زیر اونا پنهون کنه، وگرنه که دیگه هییییچ!!!

a

کمی بیشتر با مهشید جوادی!

مهشید جوادی نمونه یه دهه هفتادی موفق است که ابتدا علاقه ای به درس خوندن یا بازیگری و اینا نداشت و تو رشته ریاضیات درس خوند، اما به مرور زمان به مطالعه و تماشای فیلم های مختلف علاقه مند شد و تصمیم گرفت بازیگر شود.

او در یک خانواده چهار نفره به دنیا اومد و یه داداش کوچیک تر از خودش دارد که معتقده بهترین رفیق زندگیش است. اولین قدم او برای محبوب شدن از طریق شرکت در تست بازیگری جواد افشار برای سریال آنام بود و نقش او در مجموعه بچه مهندس سه خیلی به دل مردم نشست.

sefs

wq

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *