اگه آشپزخونه کوچیکِت کلافت کرده با این ترفند ها دلباز و بزرگش کن؛ زیبایی رو خودت بساااز

اگه دوست داری آشپزخونه کوچیک خودت رو لوکس و زیبا و در عین حال دلباز و کارآمد طراحی کنی از این اصول غافل نشو که خیلی خوبن.

شایانیوز- بدون شک داشتن یک آشپزخونه بزرگ و دلباز چیزی است که هر خانوم یا آقای اهل آشپزی و خورد و خوراکی دوست داره توی خونه خودش داشته باشه اما متاسفانه یا خوشبختانه این روز ها متراژ آشپزخونه ها خیلی کم گرفته میشه مخصوصا تو خونه های کوچیک که با پایین آوردن متراژ فضاهای مختلف مثل آشپزخونه و اتاق خواب سعی می کنن تا متراژ اتاق نشیمن رو بالا ببرند  خب در این صورت اون هایی که اهل دل هستند و دوست دارند از آشپزیشون لذت ببرند به مشکل می خورند.

متاسفانه برای بالا بردن متراژ فضای آشپزخونه ها کاری از دستمون بر نمیاد اما با این حال با رعایت یک سری نکات اصولی در طراحی و چیدمان آشپزخونه میشه کاری کرد که کوچیکی اون کمتر به چشم بیاد و در عین حال هم فوق العاده زیبا باشه.

طراحی آشپزخونه کوچیک

۱.راه حل اول برای بزرگ نشون دادن آشپزخونه

سعی کنید که حتما کابینت ها و دیوار بین کابینتی رو همرنگ و صد البته به رنگ روشن انتخاب کنید. مسلما انتخاب رنگ روشن به معنای اینه که تمیز کاری اون هم بیشتر میشه اما با این حال در نظر داشته باشید که چون این روز ها آشپزخونه ها اپن هستند و دید کامل به سالن نشیمن دارند می تونند بر چیدمان و طراحی کلی فضای خونه تاثیر بگذارند.

نکته دیگه ای که در مورد کابینت های آشپزخونه می تونید استفاده کنید اینه که کابینت ها رو بلند و تا سقف، بدون دسته و ترجیحا براق انتخاب کنید تا فضا دلباز تر و بزرگ تر دیده بهش.

۲. راه حل دوم برای بزرگ نشون دادن آشپزخونه

استفاده از لوازم آشپزخونه تو کار در مرحله خرید و نصب کابینت ممکنه کمی گرون و قیمت بالا باشه اما در عوض فضای بیشتر و صد البته شیک تری رو در اختیار شما قرار میده حالا اگر این لوازم تو کار رو اصولی و درست حسابی نور پردازی کنید هم آشپزخونه بزرگ تر دیده میشه و هم جذابیت بصری پیدا میکنه.

طراحی آشپزخونه کوچیک

۳. راه حل سوم برای بزرگ نشون دادن آشپزخونه

به گزارش شایانیوز، سومین راه حل برای بزرگ تر کردن فضای آشپزخونه اینه که یا به طور کلی از کانتر استفاده نکنید و در عوض میز نهار خوریتون رو جلوی آشپزخونه قرار بدید و یا این که از کانتر های باریک و نازک استفاده کنید که فضای کمتری می گیرند.

۴. راه حل چهارم برای بزرگ نشون دادن آشپزخونه

شاید به نظرتون ساده و پیش پا افتاده بیاد اما این یه واقعیته که استفاده از تقسیم کننده های داخل کابینت و کشو می تونه به طرز باور نکردی ای در بهبود وضعیت چیدمان و جلوگیری از بهم ریختگی تاثیر گذار باشه و طبیعتا برای کسانی که آشپزخونه کوچیک دارند خیلی کار آمد خواهد بود.

طراحی آشپزخونه کوچیک

۵. راه حل پنجم برای بزرگ نشون دادن آشپزخونه

ما ایرانی ها اصولا عادت داریم که در بیشتر مواقع ماشین لباسشویی رو داخل آشپزخونه خودمون بگذاریم اما اگر بتونید فضایی رو به عنوان لاندری در خونه تعبیه کنید و ماشین لباسشویی رو از آشپزخونه خارج کنید خواهید دید که چقدر کارتون راحت تر میشه و فضای بیشتری هم در اختیار خواهید داشت.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *