اگه اجاره نشینی این اصول چیدمانُ از قلم ننداز؛ دیگه از راه و بی راه خرید کردن در امانی!

اگه زندگیت رو تازه شروع کرده و اجاره نشینی هیچ نگران نباش موقع خرید این اصول رو رعایت کن بعد تو هیچ اسباب کشی ای اذیت نمیشی.

شایانیوز- این روز ها شرایط اقتصادی به گونه ایست که بیشتر افراد به خصوص زوج هایی که تازه تشکیل خانواده می دهند توانایی و استطاعت مالی برای خرید خونه را ندارند به همین خاطر هم اجاره نشینی اگر چه از گذشته باب بوده است اما حالا به نحوی برای بسیاری از افراد اجتناب ناپذیر است. به هر حال خونه هر جور که باشد همه خانوم ها و آقایون خوش سلیقه دوست دارند تا خونه خود رو به زیبا ترین و بهترین شکل ممکن بچینند و طراحی کنند تا احساس آرامش و حال خوب در خونه خودشون داشته باشند. نکته دیگری که در رابطه با خونه های اجاره ای وجود داره اینه که خیلی وقت ها پیش می آید که فرد لوازمی رو خریداری می کنه که ممکنه در خونه بعدی به کارش نیاد یا فضای کافی برای نگهداری از اون رو نداشته باشه؛ به همین خاطر در ادامه ما تصمیم داریم تا چند مورد کاربردی و شیک رو با شما به اشتراک بگذاریم که اگر اجاره نشین هستید بهتره که حتما برید سراغشون تا از مشکلات این چنینی جلوگیری کنید.

خونه مستاجریخونه مستاجری

۱.فرش مناسب برای خونه انتخاب کن

فرش یک آیتم بسیار تاثیر گذار و تو چشم در طراحی خونه به حساب میاد برای همین هم باید خیلی در انتخاب اون دقت به خر بدید به علاوه این که حتا فرش های ماشینی هم از قیمت بالایی برخوردارند پس امکان تعویض اون ها در کوتاه مدت وجود نداره بنابراین بیش از پیش باید در انتخاب خودتون دقت داشته باشید. جدای از طرح و رنگ فرش که بسیار مهم است چیزی که شما باید بهش توجه داشته باشید متراژ فرش است. درواقع بهتره که فرش های ۹ متری برای خونتون بخرید چون معمولا با همه فضا ها جور در میان.

۲.دور لوازم گرد رو خط بکش

منظور از لوازم گرد میز نهار خوری و تخت خواب گرد است چراکه بسیار جا گیر هستند و ممکنه که در خونه بعدی شما فضای کافی برای نصب اون تخت یا میز رو نداشته باشید. در ارتباط با میز نهار خوری حتا بهتره کمه از میز هایی استفاده کنید که یک طرفشون نیمکت داره چون اینطوری فضای بیشتری رو در اختیار شما قرار میده.

خونه مستاجریخونه مستاجری

۳.کنسول فراموش نشه

به گزارش شایانیوز، ویترین ها، آینه شمعدان ها، بوفه و ساعت های ایستاده همچنین آباژور های بزرگ مواردی هستند که برای خونه هایی با متراژ بالا کاربرد دارند بنابراین بهتره که اون ها رو فراموش کنید و در عوض از یک میز کنسول جمع و جور و البته متناسب با باقی لوازمتون استفاده کنید تا هم کمی فضای اضافی در اختیار شما قرار بده و هم این که شیک و لوکس باشه.

۴.استند گل رو ببوس بذار کنار

مطمئنا بسیاری از افراد هستند که علاقه زیادی به گل و گیاه دارند و به همین خاطر هم دوست دارند که انواع و اقسام گل ها و گیاهان رو در خونشون نگهداری کنند اما برای این که با مشکل کم جایی یا مثلا عدم نور گیری خونه رو به رو نشید بهتره که استفاده از استند گل و گلدون های کوچک و متعدد رو فراموش کنید و در عوض از یک درختچه بزرگ یا یک گلدان گل بزرگ استفاده کنید که مطمئنید تو هر خونه ای و هر فضایی حتما فضای مناسب برای نگهداری ازش پیدا میشه.

خونه مستاجریخونه مستاجری

۵.حواست به میز جلو مبلی باشه

میز جلو مبلی از جمله آیتم های جزئی و کوچیکی است که بیشتر از اونچه که به نظر میاد در زیبایی خونه تاثیر داره به علاوه این که از لحاظ کاربرد هم آیتم بسیار مهمی به حساب میاد بنابراین خیلی مهمه که در انتخاب میز وسط به قدر کافی دقت داشته باشید. پیشنهاد ما به شما اینه که از میز های جلو مبلی تاشو و یا پازلی استفاده کنید چون با هر فضایی انطباق پیدا می کنند و خیلی هم جلوی دست و پای شما رو نمی گیرند و حتا اگر خیلی فضای کمی در اختیار داشته باشید می تونید از قسمت هایی از این قبیل میز ها در قسمت های دیگه خونه استفاده کنید.

به نظر شما چه موارد دیگه ای در خرید کردن برای خونه های اجاره ای مهمه؟ نظرات و پیشنهادات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *