اگه میخوای هرجا میری پلنگ محفل تووو باشی خودم یادت میدم؛ از مانتو تااا فِلان بیسار

style leopard

شما هم طرفدار پلنگی هستید؟ در کدام قالب و مدل از آن بیشتر استقبال می‌کنید؛ یعنی دوست دارید که از پلنگی در تیپ اسپرت استفاده کنید یا رسمی؟

لباس‌هایی که طرح پوست حیوانات را دارند، مثل طرح‌های پوست ماری و پلنگی لباس‌هایی بسیار شیک و لوکس هستند که تقریبا در هر موقعیت و مراسمی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. به همین دلیل، در مقاله امروز قصد داریم شما را با نحوه ست کردن لباس پلنگی با اکسسوری و کیف و کفش آشنا کنیم. با چی بپوشم همراه باشید!

به گزارش «شایانیوز» لباس‌هایی که طرح حیوانات دارند این روزها به لباس‌هایی کلاسیک و شیک تبدیل شده‌اند که در کمد لباس هر فرد خوش استایل و علاقه‌مند به مد پیدا پیدا می‌شوند. با این حال، ست کردن این لباس‌ها با لباس‌های دیگر کمی سخت است و اگر ندانید چگونه آن‌ها را ست کنید، استایل شیک و جذابی نخواهید داشت.

– لباس طرح پلنگی تو از یه جنس خوب بخر

اولین نکته مهم این است لباس‌هایی با طرح پوست حیوانات، همیشه باید از یک پارچه خوب و با کیفیت تهیه بشوند. متاسفانه بسیاری از افراد تصور می‌کنند لباس‌هایی که طرح پوست حیوانات را دارند (به خصوص طرح پلنگی) لباس‌هایی ارزان قیمت و بی‌کلاس هستند. پس اگر پارچه لباس خود را یک پارچه شیک و لوکس انتخاب کنید، خیالتان از این بابت راحت می‌شود. اگر به تازگی تصمیم گرفته‌اید که از این مدل لباس‌ها استفاده کنید، بهتر است که لباس با طرح پوست حیوانات در مرکز استایل شما قرار بگیرد. یعنی همراه با آن از رنگ‌های خنثی استفاده کنید.

20211112_005859-scaled

– چه رنگ هایی با پلنگی ست می شوند؟

استایل پلنگی به‌عنوان طرحی خنثی کاربرد دارد. برای همین هم هست که می‌توانید از آن در کنار رنگ‌های مختلف استفاده کنید. در بخش‌های قبلی گفتیم که می‌توانید از طرح‌هایی مانند خالخالی یا راه‌راه و… هم در کنار پلنگی بهره ببرید اما واقعیت این است که اگر قرار باشد، استایلی ساده برای خود ترتیب بدهید، بهترین گزینه، استفاده از رنگ‌هایی ساده و بی‌طرح در کنار پلنگی است. برای نمونه، قرارگرفتن پلنگی در کنار رنگ قرمز بسیار زیبا می‌شود. شما چه فکر می‌کنید؟

XOsa9qQ

– تو مجالس با پلنگی بیا تو چشم

یک دامن پلنگی کوتاه را می توان با یک بلوز مجلسی سفید ساده ترکیب کرد و یک استایل شیک مجلسی ساخت. برای داشتن یک استایل شیک، می‌توانید یک بلوز با طرح پوست حیوانات را همراه با یک شلوار رسمی تنگ و یا یک دامن مدادی ست کنید. بهتر است که لباس خود را درون شلوار یا دامن قرار بدهید. علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید همراه با یک استایل مونوکروم، از یک کت شیک با طرح پوست حیوانات استفاده کنید تا استایلی شیک خلق کنید. یک گزینه مناسب دیگر، پیراهنی کوتاه با طرح پلنگی است. شما می‌توانید پیراهن خود را با یک کفش پاشنه گربه‌ای یا یک کفش تخت و شیک، و یک کیف دستی زیبا ست کنید تا زیبایی استایل‌تان دو چندان شود.

از پوشیدن لباس‌هایی که طرح پوست حیوانات دارند و رنگارنگ هستند نترسید! تناژهای رنگ قرمز، فیروزه‌ای و رنگ‌های دیگر باعث می‌شوند که شما استایلی منحصر به فرد و خاص داشته باشید.  برای مناسبت‌های رسمی، به دنبال لباس‌هایی بگردید که رنگ‌های خاص و شیکی داشته باشند. لباس‌هایی که خیلی ساده هستند یا خیلی تنگ، برای مناسبت‌های خیلی رسمی اصلا مناسب نیستند و کمی غیر رسمی به نظر می‌آیند.

364837_766

– از اکسسوری های پلنگی غافل شو بانو

اگر حس می‌کنید که هنوز به طور کامل برای پوشیدن لباس‌هایی با طرح پوست حیوانات آماده نیستید، می‌توانید با قدم‌های کوچک، یعنی اکسسوری شروع کنید. بدین ترتیب، هم با ترندهای دنیای مد و لباس همراه می‌شوید و هم استایل شیک و جذابی خواهید داشت.

کیف پلنگی

استفاده از یک کیف پلنگی، بهترین نقطعه شروع برای شما است. شما می‌توانید همیشه با خیال راحت، از این مدل کیف همراه با یک استایل مونوکروم یا تک رنگ استفاده کنید. به عنوان مثال، استفاده از یک کیف دستی با طرح پلنگی همراه با یک استایل سر تا پا مشکی. اگر طرح‌های پوست ماری و پلنگی را با رنگ‌های گرم و زمینی ست کنید، می‌توانید یک استایل شیک و بسیار جذاب داشته باشید. علاوه بر این، کیف‌هایی که طرح پلنگی را دارند، همراه با رنگ‌های روشن و استایل‌هایی زیبا می‌شوند که در آن‌ها از رنگ‌های متضاد استفاده شده باشد.

2c4b14

6678e7

– کفش پلنگی

برای اینکه استایل روزمره خود را از حالت سادگی خارج کنید و به آن کمی رنگ و لعاب بدهید، می‌توانید از یک کفش پاشنه بلند شیک با طرح پلنگی استفاده کنید. برای اینکه زیبایی این کفش‌ها دوچندان شود، بهتر است که آنها را همراه با یک بلوز رنگارنگ، یک شلوار جین مدل بویفرند ست کنید. البته یادتان باشد که این بلوز نباید طرح خیلی شلوغی داشته باشد، چون در این حالت همراه با کفشی که طرح پوست حیوانات را دارد اصلا زیبا دیده نمی‌شود.

یک کفش پاشنه بلند با طرح پوست حیوانات، بسیار زیبا و کمی رسمی‌تر است. اگر در انتخاب لباس خود شک دارید، بهتر است که یک پیراهن به رنگ مشکی و یا یک رنگ گرم و زمینی را با این مدل کفش ست کنید. در مورد قد لباس هم دست‌تان کاملا باز است. هم می‌توانید از یک پیراهن شیک و کوتاه استفاده کنید، هم می‌توانید یک پیراهن بلند و گشاد بامزه را با کفش خود ست کنید.

1331546370-parsnaz-com

348871803-parsnaz-com

205098934-parsnaz-com

اگر دوست دارید که از طرح پوست حیوانات در استایل خود استفاده کنید، اما دوست ندارید زیادی شلوغش کنید می‌توانید همراه با لباس‌های ساده خود از یک دستمال گردن، گوشواره با طرح پلنگی، و یا یک عینک آفتابی با همین طرح استفاده کنید تا استایل شیک و ساده‌ای داشته باشید.

product-628-thumb_lg

– مانتو پلنگ هم خوب میشه ها

شاید تو بین همه لباس های پلنگی مانتو خیلی رایج نباشه اما اگه کمی با دقت و وسواس انتخاب کنید البته فیزیک بدنی مناسب و خوبی داشته باشید پوشیدن یک مانتو پلنگی هم می تونه یه ایده جذاب برای شما باشه. در ادامه چند مدل مانتو پلنگی رو براتون آوردیم.

مدل مانتو پلنگی-3646 (3)

مدل مانتو پلنگی-3646 (4)

مدل مانتو پلنگی-3646 (6)

مدل مانتو پلنگی-3646 (12)

– لباس پلنگی و استایل کژوال

اصلا تصور نکنید که پوشیدن لباس‌هایی با طرح پوست حیوانات فقط مخصوص میهمانی و مناسبت‌های رسمی است. شما می‌توانید حتی در استایل روزمره خود نیز از این مدل لباس‌ها استفاده کنید.

اگر کمی دقت کنید، بلوزها و تیشرت‌های ساده و زیبایی با طرح پلنگی را پشت ویترین بوتیک‌های لباس می‌بینید. زیباترین و شیک‌ترین روش استفاده از این مدل بلوزها این است که آن‌ها را همراه با یک شلوار جین بپوشید. اگر به استایل بوهو و هنری علاقه دارید، می‌توانید یک بلوز با طرح پوست حیوانات را همراه با یک دامن بلند و گشاد و شیک ست کنید. 

17160_web_iB74z_1615011797

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2016485

آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من

در این پست آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *