ایران در جام جهانی رکورد می زند؟

ممکن است تیم ملی کشورمان یک رکورد جالب توجه از خود در جام جهانی قطر به جا بگذارد.

تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی جام جهانی ۲۰۲۲ دوشنبه ۳۰ آبان ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران رودرروی تیم انگلیس قرار می‌گیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ بنا به گفته وزیر ورزش و جوانان ۲۲ هزار نفر از ایران بلیط دیدارهای ایران را تهیه کرده اند. همچنین ۹ هزار بلیط از سوی ایرانیان مقیم قطر خریداری شده است و ۵ هزار نفر هم از سایر کشورهای بلیط دیدارهای ایران را تهیه کرده اند.

بدون شک یکی از اولویت تماشاگران ایرانی در جام جهانی ۲۰۲۲ تماشای بازی تیم ملی در برابر انگلیس است که مهمترین دیدار تیم ملی در جام جهانی بI شمار می‌رود. به عبارت ساده تر اگر برخی از این تماشاگران تنها بلیط یک بازی تیم ملی را تهیه کرده باشند بلیط تیم ملی در بازی با انگلیس است چون جذاب‌ترین بازی تیم ملی بشمار می‌رود.

۳۶ هزار ایرانی نظاره گر بازی تیم ملی در برابر انگلیس؛ این نکته به طور حتم یک رکورد جالب توجه از سوی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود و ممکن است تیم ملی را در این جام جهانی به یکی از پرتماشاگران تیم‌ها تبدیل کند.

پیش بینی می‌شود دیدار تیم ملی در برابر انگلیس پرتماشاگرترین بازی تیم ملی و دیدار با ولز کم تماشاگرترین بازی باشد. با این حال خرید ۳۶ هزار بلیط برای تماشای بازی‌های تیم ملی بدین معنی است که تیم ملی در یک فضای کاملا دراماتیک و احساسی به میدان می‌رود و در این بازی‌های سخت دست کم احساس غربت نخواهد کرد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715865695 1700281

اس ام اس تبریک روز جهانی پسر + متن و عکس و استوری

در این پست اس ام اس تبریک روز جهانی پسر + متن و عکس و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *