ایران ۱ – ۰ اروگوئه؛ شروعی شیرین!

کی‌روش بازگشتی رویایی به تیم ملی داشت. حالا با این برد مهم، امیدوار به جام جهانی می‌رویم و به دنبال کسب نتیجه در قطر هستیم.

بی شک جدی‌ترین محک ایران در راه جام جهانی ۲۰۲۲ بازی با اروگوئه است. تیمی پر از ستاره از لالیگا و لیگ جزیره که می‌تواند بازی با تیم ملی آمریکا را برای شاگردان کی‌روش شبیه سازی کند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ از طرف دیگر دیگو آلونسو، سرمربی اروگوئه نیز به دنبال این است در جدال با یک تیم آسیایی، آماده‌ی مسابقه با کره‌ جنوبی در جام جهانی شود.

گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های ایران و اروگوئه را در همین صفحه از “ورزش سه” دنبال کنید:

جمعه: ۱۴۰۱/۰۷/۰۱

ساعت: ۱۹:۳۰

ورزشگاه: ان وی آرنا

داور: والتر آلتمن

کمک داورها: آندریاس استایدینگر – مارکوس گوتسچی

داور چهارم: الکساندر هارکام

سرخیو روشه، رونالد آرائوخو (دقیقه ۱ – آگوستین روگل)، مارتین کاسرس، دامین سوارز (دقیقه ۷۰- وارلا) ، ماتیاس اولیویرا، ماتیاس وسینو (دقیقه ۷۰- جورجیان) فدریکو والورده، رودریگو بنتانکور (دقیقه ۸۵- لوکاس توریرا)، فاکوندو پلیستری، داروین نونیز و لوئیز سوارز

vaiegnt3

سرمربی: دیگو آلونسو

ایران:

علیرضا بیرانوند (دقیقه ۶۳- امیر عابدزاده)، صادق محرمی، حسین کنعانی، شجاع خلیل زاده، ابوالفضل جلالی (دقیقه ۶۸- احمد نوراللهی)، سامان قدوس (دقیقه ۸۵- وحید امیری)، سعید عزت اللهی، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش (دقیقه ۶۸- مهدی طارمی)، مهدی ترابی (دقیقه ۶۸- علی قلی زاده) و سردار آزمون (دقیقه ۶۸- کریم انصاری فرد) 

سرمربی: کارلوس کی‌روش

wwqf3muz

شرح گل: 

دقیقه ۷۹ (مهدی طارمی)- طلایی ترین تعویض زمین مهدی طارمی است. بازیکنی که از میانه میدان صاحب موقعیت شد و‌ پس از یک همکاری خوب با انصاری فرد، توپ را به سمت چپ و سامان قدوس سپرد. قدوس هم با یک‌ پاس در عمق انصاری‌فرد را صاحب موقعیت کرد و مهاجم با تجربه ایران با یک پاس ر‌و به عقب توپ را به طارمی رساند تا او با یک ضربه بغل پا دروازه اروگوئه را باز کند.

 

 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2016485

آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من

در این پست آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *