ایران ۲-۳ استرالیا؛ امیدوار به بازی آینده!

تیم ملی جوانان ایران در یک بازی، نتیجه را با اختلاف حداقلی به تیم استرالیا واگذار کرد.

شاگردان صمد مرفاوی که با شکست قطر در بازی اول، بسیار امیدوارانه مقابل استرالیا قرار گرفته بودند، در همان دقایق اول غافلگیر شدند. آیدان سیمونز در دقیقه ۸ مسابقه، پس از دریافت پاس و در موقعیتی تک به تک با ادیب زارعی، به راحتی دروازه ایران را برای بار اول باز کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ استرالیایی‌ها خیلی زود و در دقیقه ۱۹ به گل دوم دست پیدا کردند. آدرین سگچیچ، پشت ضربه ایستگاهی به دست آمده ایستاد و با ضربه پای چپ خود و البته اشتباه دروازه‌بان ایران، اختلاف را به عدد دو رساند.

w23nvy2s

در ادامه ایران که خیلی زود قافیه را باخته بود، سراسر حمله شد تا اختلاف را به حداقل برساند. در همین راستا ۶ دقیقه بعد، امیررضا اسلام طلب، از سانتر بازیکن هم‌دسته خود نهایت استفاده را برد و با ضربه‌ای گل اول را برای ایران به ثمر رساند تا این‌گونه بازی در ۲۵ دقیقه اول، ۳ گل داشته باشد.

در ادامه حملات ایران برای زدن گل تساوی ادامه داشت، اما نتیجه خاصی به دست نیامد و در نهایت نیمه اول با نتیجه ۲-۱ به اتمام رسید.

با شروع نیمه دوم، باز هم جوانان ایران غافلگیر شدند. آدرین سگچیچ، در دقیقه ۴۶ از پاس کات‌بک یار خود نهایت استفاده را برد و توانست با شوت کات‌دار و محکمی، گل دوم خود و سوم استرالیا را به ثمر برساند تا کار پیش از حد سخت شود.

1828163
1828164

با این نتیجه، جوانان ایران در شوک فرو رفتند و به نوعی بازی قفل شد. اما با گذشت زمان، شاگردان مرفاوی یواش یواش شکل گرفتند و دوباره حملاتی روی دروازه استرالیا داشتند. تا اینکه در دقیقه ۸۴، علیرضا عنایت‌زاده از داخل محوطه جریمه با پای چپ، گل دوم ایران را وارد دروازه استرالیا کرد. در نهایت حملات ایران برای ثبت گل تساوی نتیجه خاصی نداشت و ایران بازنده جدال حساس با استرالیا بود.

شاگردان مرفاوی حالا امیدوار به بازی سخت آخر با ویتنام است و برای صعود از گروه خود باید بتوانند از این تیم سختکوش، امتیاز کسب کنند. ایران ۱۶ اسفند در شهر فراغنه ازبکستان برابر حریف آسیایی شرقی خود قرار می‌گیرد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *