ایلان ماسک دوباره برای دوج کوین گرد و خاک کرد؟

DOGE پس از پیشنهاد ۱ میلیونی Dogecoin ایلان ماسک، ۶ درصد جهش کرد؟

شایانیوز- ایلان ماسک اکنون ۱ میلیون DOGE را به عنوان جایزه به هر کسی که بتواند محل معدن زمرد را پیدا کند، ارائه می دهد. ماسک پس این خبر از آن ارزش دوج کوین را به ۱ میلیون DOGE رساند. مدت کوتاهی پس از آن، memecoin در یک نقطه تقریباً ۸٪ افزایش یافت. شایعات در مورد مالکیت یک معدن زمرد در زامبیا توسط خانواده ماسک حداقل از سال ۲۰۱۸ در اینترنت منتشر شده است.

با این حال، ماسک در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۴ توسط فوربس که توسط فریلنسر جیم کلش انجام شد، ادعا کرد که حکایتی بی‌هدف در مورد پدرش که اکنون از او جدا شده است یعنی ارول ماسک را به اشتراک گذاشته است. این شایعات پس از تصاحب غول رسانه‌های اجتماعی توییتر توسط او مورد توجه قرار گرفت. چند ماه بعد، ویدئویی توسط رابرت رایش، استاد دانشگاه برکلی و وزیر سابق کار ایالات متحده منتشر شد که در آن استدلال می‌کرد که چندین میلیاردر علیرغم اینکه «خودساخته» توصیف شده‌اند، واقعاً روند ممتازی داشته‌اند. در این ویدئو مثالی از خانواده ماسک که صاحب معدن زمرد در آپارتاید آفریقای جنوبی هستند و اینکه همین پول اولیه بود که باعث شد او تبدیل به میلیاردر آمریکایی امروزی شود رانشان داده است.

این ادعاها با واکنش شدید رئیس توییتر مواجه شد که استاد آمریکایی را “احمق و دروغگو” خواند.

ماسک در توییت اخیر خود به پروتکل لایه اول آپتوس (Aptos) اشاره کرده که باعث افزایش قیمت این رقیب اتریوم شده است. این توییت ماسک که در آن «AI APT OTT» نوشته شده بود، باعث شد که قیمت رمزارز بومی این شبکه مبتنی بر اثبات سهام، یعنی APT با یک رشد ۹٫۲ درصدی در تنها چند ساعت، از ۱۲٫۲۷ دلار به ۱۳٫۴ دلار افزایش یابد. البته در زمان نگارش این خبر، قیمت رمزارز آپتوس کمی عقب‌نشینی کرده و به محدوده ۱۲٫۶ دلار بازگشته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *