این استقلالی دستیار کی روش در تیم ملی!

جواد نکونام

نائب رییس فدراسیون فوتبال از قطعیت انتخاب نکونام برای حضور در تیم ملی و دستیاری کی روش خبر داد.

نبی درباره حضور جواد نکونام در تیم ملی و دستیاری کارلوس کی روش گفت: آقای گرشاسبی به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد باید در جریان قرار بگیرد و در جریان قرار گرفته‌اند و با موافقت و هماهنگی ایشان خواهد بود. آقای نکونام اولین گزینه آقای کی روش به عنوان دستیار ایرانی در تیم ملی خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ وی درباره اینکه اگر نکونام برای این پست نهایی نشود چه برنامه ای برای دستیار ایرانی دیگر برای کی‌روش خواهند داشت گفت: اساسا ما جانشین پروری را باید از یک جا شروع کنیم. مربیان ما در لیگ تجربه دارند و باید در کنار سرمربی تیم ملی قرار گیرند و تجربه و موضوعات مختلف فنی را از نزدیک در ارتباط باشند و از نزدیک با تیم ملی و سرمربی‌اش کار کردن مناسب خواهد بود.

نائب رییس فدراسیون با تاکید این موضوع که در شرایط کنونی گزینه اصلی نیمکت تیم ملی نکونام در کنار کی روش خواهد بود گفت: قاعدتا با مشورتی که آقای تاج  با آقای گرشاسبی (مدیرعامل فولاد) و همچنین بنده اشت، این مساله حل خواهد شد و آقای نکونام را در اختیار خواهیم داشت.

نبی در واکنش به این سوال که آیا نکونام پیشنهاد فدراسیون به کی روش بوده یا خواسته این مربی پرتغالی گفت: این مطلب با توجه به اینکه آقای کی روش پیشنهاد دادند ما هم بررسی کردیم و دیدیم پیشنهاد موثری است و انشاالله آن را عملی خواهیم کرد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *