این اصول رو رعایت کن تا با قد رعنات هرچه مُدله بذاری جیبت؛ فوت گوزه گری خوشتیپی ایناس

اگر قد بلند و اندام کشیده داری باید بدونی که چطور استایل کنی تا نه بابا لنگ دراز بشی نه تیپت قد رعنات رو کوتاه کن؛ پس اصولی ست کردن مهمه.

شایانیوز- در دنیای مد و فشن اساسا هیچ محدودیت و هیچ حد و مرزی وجود داره به این ترتیب هر کس با هر نوع پوشش و استایلی که دلش بخواد می تونه ظاهر بشه اما غالب وقت ها یک سری فرق هایی هست بین اون خانوم یا آقایی که خیلی در رابطه با استایل کردن و تیپ زدن اصولی میدونه و اون خانوم یا آقایی که کلا هر چی دلش بخواد و باهاش احساس راحتی کنه میپوشه. اگر بخوایم در دنیای سلبریتی ها و آدم های مشهور براتون مثال بزنیم یه نمونه بارزش آقای امیر آقایی است که روی تک به تک آیتم های اوت فیت هاش فکر میک نه و نمونه دیگه آقای کراش العالمین پارسا پیروزفر است که اساسا تیپ و استایل خاصی نداره و همیشه با یک ظاهر بسیار معمولی حضور پیدا می کنه؛ در واقع جذابی آقا از سیما خدادایشونه نه از تیپ و استایلشون.

اصول ست کردن برای قد بلند ها

با توجه به مواردی که در بالا گفته شد آشنا بودن با قوانین استایلینگ بهتون کمک می کنه تا ظاهر آراسته تر و شیک تری داشته باشید این طوری استایلتون هم در کنار چهرتون باعث بیشتر درخشیدن شما میشه. یکی از مواردی که هنگام تیپ زدن باید خیلی بهش توجه بشه فرم اندام و قد شخص است؛ معمولا خانوم ها و آقایون کوتاه قامت یا سایز بزرگ بیشتر به این موضوع توجه دارند اما این موضوع ابدا به معنی این نیست که افراد قد بلند هر چی بپوشند اصولیه و هیچ محدودیت یا اولویتی ندارند.

اگر شما هم جزو افراد سرو قامت و کشیده اندام هستید در ادامه ما به شما نکاتی رو میگیم که با رعایت کردن اون ها در استایلتون می تونید تیپ و ظاهر متعادل تر و بهتری داشته باشید و به این ترتیب قرار نیست که جلوه قد بلندتون گرفته بشه یا اون قدر کشیده به نظر بیاید که انگار رو نردبون ایستادید.

۱.قد بند ها برید تو کار پترن و نقش و نگار

خانوم ها و آقایون قد بلند این مزیت رو دارند که می تونند به راحتی و بدون هیچ نگرانی ای هر پارچه ای رو که دوست دارند با هر طرح و پترنی انتخاب کنند. پارچه هایی که طرح های افقی دارند و پارچه های پترن دار درشت مثل چارخونه می تونه باعث جذاب تر شدن استایل شما بشه.

اصول ست کردن برای قد بلند ها

۲.قد بلند ها برید تو کار تقسیم بندی

برای افراد قد کوتاه خیلی مهمه که آیتم های استایل خودشون رو جوری انتخاب کنند که باعث ایجاد خط و تقسیم شدگی در اندامشون نشه، اما شما که قد بلندی دارید می تونید به راحتی شلوار و مانتو یا کتتون رو با رنگ های مختلف انتخاب کنید؛ حتا برای شما این کار لازمه چون باعث میشه زیاده از حد قد بلند دیده نشید.

اصول ست کردن برای قد بلند ها

۳.قد بلند ها برید تو کار رنگی پوشی

به طور کلی رنگی پوشیدن و استفاده از چند رنگ مخصوصا رنگ های شاد و درخشان باعث به چشم اومدن استایل میشه به علاوه این که استفاده تک رنگ یا به قولی مونوکروم پوشیدن ترفندیه که برای کشیده تر دیده شدن استفاده میشه، با این اوصاف شمایی که قد بلندی دارید نیازی به استفاده از این ترفند ندارید پس برای رنگ های درخشان در استایلتون جا باز کنید.

اصول ست کردن برای قد بلند ها

۴.قد بلند ها برید تو کار آیتم های بزرگ

به گزارش شایانیوز، وقتی میگیم آیتم های بزرگ یعنی هر چیزی که بتونه نگاه رو به سمت خودش معطوف کنه از لباس هایی با یقه پهن و تزئین دار گرفته تا اکسسوری و کیف های بزرگ و تو چشم. آیتم های حجیم باعث ایجاد تعادل بصری در استایل شما میشند.

اصول ست کردن برای قد بلند ها

به نظر شما کاربران شایانیوز چه اصول دیگه ای برای استالی کردن افراد قد بلند وجود داره؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1980900

دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم ( دانلود قسمت ۹ افعی تهران ) حجم رایگان

در این پست دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم ( دانلود قسمت ۹ افعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *