تیتر خبرها

بارسلونا آماده برای جنگ بزرگ با یوفا

بارسلونا اگر توسط نهاد یوفا از اروپا کنار گذاشته شود، از این نهاد شکایت خواهد کرد.

بارسلونا تنها دفاع نمی کند، قرار است حمله کنیم.  این جمله ای بود که خوان لاپورتا در مورد بی گناهی بارسلونا در پرونده نگریرا به زبان آورد و ظاهرا این تازه شروع یک داستان هیجان انگیز برای رسانه ها و آزاردهنده برای هواداران خواهد بود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به نوشته موندو دپورتیوو، لالیگا احتمال جریمه ورزشی بارسلونا (کسر امتیاز و لغو مجوز حضور در لیگ) به خاطر پرونده نگریرا را رد کرده اما یوفا همچنان توانایی این را دارد که برای بارسلونا محرومیت ورزشی در نظر بگیرد تا از حضور این تیم در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا جلوگیری کند. یوفا تحقیقات خودش در مورد این پرونده را از هفته گذشته آغاز کرده بارسا هم قرار است با این نهاد در تحقیقاتش همکاری کند. 

با تمام این اوصاف، خوان لاپورتا آماده است تا به قولی که به هواداران داده عمل کند. بر اساس تخمین باشگاه بارسلونا، مجموع ضرر بلوگرانا از عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا هر فصل ۱۰۰ میلیون یورو خواهد بود. اگر یوفا پیش از مشخص شدن تکلیف پرونده نگریرا در دادگاه های اسپانیا تصمیم بگیرد تنها بر اساس شواهد فعلی بارسلونا را محروم کند، با شکایت این باشگاه مواجه خواهد شد.

در هر صورت هنوز مشخص نیست که آیا یوفا اصلا قصد دارد مجازاتی برای بارسلونا در نظر بگیرد یا خیر. پروسه رسیدگی به پرونده نگریرا در دادگاه های اسپانیا شاید چندین سال زمان ببرد و گذر زمان در این مورد به نفع بارسا است چون با توجه به وضعیت نابسامان اقتصادی بلوگرانا، محرومیت از فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ قهرمانان ضربه بزرگی به تیم ژاوی خواهد زد، حتی اگر جنبه مالی داستان را در نظر نگیریم.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *