بارسلونا به دنبال ستاره مراکش

بارسلونا برای ترمیم خط هافبک خود به دنبال یکی از پدیده‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

خط هافبک یکی از پست‌هایی است که بارسلونا به تقویت آن می‌اندیشد، به خصوص این‌که احتمال جدایی سرخیو بوسکتس در پایان فصل بالا است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ گفته می‌شد ایلکای گوندوعان هافبک آلمانی منچسترسیتی هدف بلوگرانا به شمار می‌رود اما جذب او کار آسانی نخواهد بود. مدیران بارسلونا با توجه به شرایط بازار، بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ را به دقت زیر نظر گرفته‌اند تا بتوانند استعدادهای جوان آن را شناسایی کنند و یک گزینه جالب یافته‌اند.

به گزارش موندو دپورتیوو، عز الدین اوناحی هافبک ۲۲ ساله تیم ملی مراکش توجه بارسلونا را به خود جلب کرده است. اوناحی یکی از ارکان اصلی تیم ولید رکراکی در راهیابی به نیمه نهایی جام جهانی قطر بوده است و لوئیس انریکه، سرمربی پیشین تیم ملی اسپانیا هم پس از شکست در ضربات پنالتی مقابل مراکش، مجذوب عملکرد اوناحی شده بود. 

این هافبک باشگاه آنژه فرانسه از آن‌جایی برای بارسلونا یک گزینه جالب محسوب می‌شود که قیمت نسبتا پایینی دارد و این موضوع برای بارسلونا که مشکلات مالی فراوانی دارد، یک امتیاز محسوب می‌شود. اوناحی که تا سال ۲۰۲۶ با آنژه قرارداد دارد، قیمتش چیزی حدود ۵ میلیون یورو تخمین زده می‌شد اما حالا با درخشش در جام جهانی، احتمالا آنژه با توجه به پرس‌وجوهای زیاد مشتریان قیمت بیشتری طلب خواهد کرد. در صورت تداوم بازی‌های خوب اوناحی مقابل فرانسه و در دیدار فینال یا رده‌بندی، رقم درخواستی آنژه می‌تواند بالاتر هم برود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715752176 2024729

مقایسه تمام فلزهایی که در ساخت مبلمان فلزی استفاده میشه

در این پست مقایسه تمام فلزهایی که در ساخت مبلمان فلزی استفاده میشه را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *