تیتر خبرها

بارسلونا به دنبال یک ژاوی دیگر!

ژاوی سیمونز ۱۹ ساله مورد توجه باشگاه سابق خود، بارسلونا قرار گرفته است.

به نوشته موندو دپورتیوو، بارسلونا با وجود شرایط دشوار مالی، مصمم برای بهبود ترکیب تیم ژاوی هرناندز در تابستان آینده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ با توجه به سیاست نقل و انتقالاتی بارسلونا، گزینه های هجومی اولویت بندی خواهند شد و چندین هدف تا به امروز شناسایی شده اند. لیونل مسی بدون شک یکی از گزینه های اصلی بارسلوناست، در حالی که این باشگاه به جذب ویتور روکه و یانیک کاراسکو نیز علاقه دارد. شاید لیونل مسی تنها بازیکنی نباشد که در این تابستان به باشگاه سابق خود، بارسلونا می پیوندد. ژاوی سیمونز، استعداد محصول لاماسیا نیز مورد توجه سران بارسلونا قرار گرفته و ممکن است بازگشت به این باشگاه را تجربه کند.

ژاوی سیمونز در تابستان ۲۰۱۹ از بارسلونا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. او پس از دورانی نه چندان موفق راهی آیندهوون شد و در این تیم درحشش فوق العاده ای داشته است. بارسلونا امیدوار است که حضور جوردی کرایوف، مدیر ورزشی باشگاه بتواند ژاوی سیمونز را برای بازگشت به کاتالونیا متقاعد کند. هر چند که این انتقال تا حد زیادی به شرایط مالی باشگاه بستگی دارد و بارسلونا برای جذب این بازیکن باید با پاری سن ژرمن رقابت کند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *