تیتر خبرها

بازتاب جهانی پرتاب بطری به سمت ساپینتو!

روزنامه اوجوگو پرتغال نیز به داستان پرتاب بطری به سمت ساپینتو واکنش نشان داد.

آغاز نیمه دوم دیدار استقلال و آلومینیوم، با اتفاقات عجیبی همراه بود. ریکاردو ساپینتو که قصد داشت روی نیمکت تیمش بنشیند، با برخورد یک بطری آب معدنی روی زمین افتاد و برای لحظاتی، پشت نیمکت آبی‌ها حسابی شلوغ شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ ساپینتو پس از لحظاتی و رسیدن کادرپزشکی، از زمین برخاست و در شرایطی که بازی به گردش افتاده بود، به کنار زمین رفت تا تیمش را هدایت کند.

این اتفاق با واکنش روزنامه پرتغالی اوجوگو نیز همراه شد. معروف‌ترین روزنامه این کشور تیتر “در جریان بازی استقلال، بطری به ساپینتو برخورد کرد و او روی زمین افتاد” را برای خبر خود انتخاب کرده است.

در شرح این اتفاق نیز ذکر شده است: استقلال با سرمربیگری ریکاردو ساپینتو در دیداری از هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران در دیدار مقابل آلومینیوم با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. در این بازی، پرتاب بطری‌های هواداران تیم میزبان با مربی پرتغالی برخورد کرد و برای دقایقی روی زمین افتاد.

این خبر در شرایطی توسط روزنامه اوجوگو پوشش قرار داده شده که باشگاه آلومینیوم اعتقاد دارد هواداران استقلال پشت نیمکت این تیم حضور داشته اند و بطری پرتاب شده، مربوط به هواداران ایرالکو نبوده است.

بازتاب پرتاب بطری به ساپینتو در روزنامه پرتغالی!

 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *