تیتر خبرها

بازیگران زنی که تَه عمل ممل نون کشیدن؛ دماغو کوبیدن بینی تحویل گرفتن حتی شده سه باررر!

بازیگرای خانوم تو ایران به قدری قرتی طور شدن که پنج تا یکی عمل زیبایی انجام دادن به خصوص بینی که دیگه انگاری روال شده!

شایانیوز- میدونیم که بازیگرای خانوم در ایران کلا فاز و نولشون خیلی با بازیگرای خارجی متفاوته، هم در ظاهر و هم در باطن! حالا یعنی چی؟ یعنی مثلا همین موضوع میکاپ که خب تو اروپا و آمریکا بیشتر سعی بر این دارند تا نچرال طور دیده بشن اما تو ایران الی ماشاالله آراااایشه که از سر و روی بانوان میچکه و قبل از رفتن به مراسمات سینمایی یه روز کامل تو آرایشگاه خوابیدن!! 

اما جدا از آرایش، عمل های زیبایی هم تو ایرانمون حد نصابش رو گذرونده جوری که خود بازیگرای زن هم صداشون در اومده! مثلا افسانه پاکرو بر این نظره که سینمای ما فقط خانومای خوشگل رو میپسنده و در این آیتم جذب بیشتری داره تو بازیگراش! و یا مثلا نیکی کریمی در مصاحبه ای راحت و واضح گفته بود که سینمای ما تبدیل شده به لب و گونه های پروتزی که این روند اصلا جالب نیست! ولی جالبه که خانومای بازیگر ایرانمون جوری شدن که انگاری یکی دم در سینما نشسته و ابتدا تست زیبایی و عمل بینی و ژل لب و بوتاکس میگیره، بعد هرکی قبول شد و به میزان لازمه این کارارو انجام داده بود میره برای مرحله دوم که میشه استعدادیابی! مگه اینکه پارتی داشته باشی!!!

در ادامه با چند بازیگر جذاب و عملیمون آشنا میشیم که دماااغ رو تبدیل کردن به بینی و دیدن تصاویر قبل از عملشون خالی از لطف که نیست هیچ، جای بحث هم داره.

*نگار فروزنده 

نگار فروزنده گرچه که به شدت کمرنگ و کمتر شده و خانومای خوشجل موشجل جدید اومدن و جاش رو رفتن، اما باید گفت مِن جمله هنرمندانی محسوب میشه که مهشوره و تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته اما خب باید گفت تو این عرصه واقعا فقط بازیگری مهم نیست و شیطنت و اینستاگرام و فیس و لباس و … خلاصه خیلی موارد اهمیت حتی بیشتری دارن که اگه عقب بمونه افتاده اون پایین مایینا! البته که نگار فروزنده نظری عجیب در رابطه با عملش داره و با این میزان فنچ بودن و تراشیده شدن دماااغش چیز دیگری بیان داشته!

1585814779_negar-forozande

ناگفته نمونه خانوم بازیگر دلیل عمل بینی خود را شکستگی اعلام کرده و گفته: من اگر بینی خود را عمل کردم صرفاً به خاطر شکستگی بود و اگر نه آن عمل را هم انجام نمی دادم، در سر سریال “راه سوم” به کارگردانی قاسم جعفری بینی ام شکست در غیر این صورت هیچ وقت جراحی نمی کردم. فروزنده خاطرنشان کرد: اگر به خاطر عمل زیبایی پیشنهادات بازیگران کم شود، مطمئن باشید نصف بازیگران زن سینما باید بیکار باشند

نگار+فروزنده

*بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی رو اگه همین الان تشریف ببریم به پیجش کاملا متوجه فیس خوشگل و جیگر میگرش میشین، اما خب صحبت اینجاست که عایا خدادادیه؟ که در جواب خیلی قاطعانه باید گفت خیرررر! بهنوش طباطبایی بازیگر مشهور و همسر سابق مهدی پاکدل می باشد که حالا دیگه مجرده و واسه خودش برو بیایی داره چرا که شده استااااد دانشگاه!

مطمئنن اینچنین پیشرفت کردن خیلیم خوبه چرا که حتما نباید تو مشاغل عجیب باشی و پول پارو کنی! بهنوش طباطبایی در هر کجا که دیده شده با بینی عمل کرده و چهره ای ظریف بوده که خب ایشون هم بهتره قبل عملشون رو ببینیم تا تغییر زمین تا آسمونیش برگامونو بریزونه!

بهنوش+طباطبایی

*آرام جعفری

آرام جعفری از بازیگرایی هستش که ایشونم کمکار شده اما خب باید گفت شهرت درست حسابیه خودش رو داره. آرام جعفری این مدلیه که روحیه شیطونی داره و تو ظاهرش هم ترجیحا از استایل های نکته دار و نامتعارف استفاده میکنه که گهگاهی هم رفته تو حاشیه.

آرام جعفری یکی از عملی های سینمامون هستش که انگاری دکتر خوبی نداشته چرا که خانوم خانوما بینشون به راه کج کشیده شده و متناسب و میزون نیست که هیچ، ظاهرا گوشت اضافه هم داره که نشون میده همیشه هم عمل زیبایی، زیبا نمیکنه!

Untitled (2)

 ناگفته نمونه که برخی از بازیگران هستند که حتی بیشتر از یکبار عمل زیبایی بینی انجام دادن حالا چرا چون دفعه اول خرابکاری شده و دوباره و حتی سه بره رفتن برای ترمیم. خانم نیوشا ضیغمی ، آرام جعفری و آقای محسن یگانه مِن جمله همین افراد هستند.

آرام+جعفری

*فریبا نادری

فریبا نادری رو همه ما می شناسیم چرا که اگه قبلنا خانوم خانوما زیاد مشهور نبود اما حالا فریبا نادری با وجود کارنامه کاری همچون سریال ستایش حساب ترکونده و هم کلی هوادار داره و هم کلی مخالف و تیربزن!! فریبا نادری خیلی ساله که تو سینما و تلوزیون ایفای نقش میکنه اما خب بیشتر جعبه جادو بوده که خانوم خانومارو به شهرت رسونده!

فریبا نادری نیز به مانند خیلی از همکارانش دست به عمل شده و تا به حال چند باری فیسشو ترکونده. مثلا عمل بینی که خب موضوع برنامست (مزاح مزاح) و یا لب و گونه که ژل دارن و بوتاکسی که فیسی خانوم بازیگر رو مثل سنگ سفت و صاف کردن!

61955_432

فریبا+نادری

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *