بازی های خانگی بارسلونا جای دیگری برگزار می شود!


%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D9%84%D9%88%D9%86%D8%A7

ورزشگاه نوکمپ بازسازی می شود و از فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ بازی های بارسا در ورزشگاه المپیک مونتژوئیک برگزار خواهد شد.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا امروز در نشستی خبری تایید کرد که با شهرداری شهر بارسلون برای انتقال بازی های خانگی به ورزشگاه المپیک مونتژوئیک از فصل ۲۴-۲۰۲۳ به توافق نهایی رسیده اند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ کار بازسازی ورزشگاه نوکمپ از چند ماه دیگر شروع خواهد شد با این حال بارسا می تواند فصل بعد نیز در همین ورزشگاه از حریفان میزبانی کند ولی برای دو فصل بعد باید به ورزشگاهی دیگر نقل مکان کند که امروز مشخص شد این ورزشگاه، المپیک مونتژوئیک خواهد بود. ورزشگاهی که افتتاحیه و اختتامیه المپیک ۱۹۹۲ بارسلون در آن برگزار شد و مقطعی هم میزبان بازی های خانگی اسپانیول بود.

1wkkqic1

این ورزشگاه ۵۵ هزار نفر گنجایش دارد و به این ترتیب بارسلونا تعداد قابل توجی از دوست دارانش را در بازی های خانگی با خود نخواهد داشت. گنجایش نوکمپ ۹۸ هزار نفر است و طبعا بارسا تا زمان بازگشت به این ورزشگاه، متوجه ضرر مالی خواهد شد.

لاپورتا از تغییراتی که در ورزشگاه المپیک انجام خواهد شد نیز خبر داد تا بارسا بتواند در آنجا بازی کند. بارسا متعهد به تطبیق امکانات ورزرشگاه المپیک و مدرن سازی خدمات کمکی و فضاهایی مانند جایگاه مطبوعات، رختکن و پارکینگ داخلی شده است

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *