تیتر خبرها

باشگاه بارسلونا به دنبال بازگرداندن پدیده اش!

ژاوی سیمونز بار دیگر مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

ژاوی سیمونز به مدت ۶ سال و تا ۱۶ سالگی در عضویت بارسلونا بود و در آکادمی لاماسیا بود که رشد کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پدیده هلندی پس از اینکه به او برای حضور در تیم اول تضمین‌های لازم را ندادند، ترجیح داد راهی پی اس جی شود، ولی اوضاع برای او در این تیم هم خوب پیش نرفت. ژاوی در تابستان گذشته به پی اس وی آیندهوون پیوست و البته باشگاه پاریسی می‌تواند با ۱۲ میلیون یورو دوباره او را جذب کند.

1840473

طبق ادعای موندو دپورتیوو، آینده ژاوی هلندی می‌تواند در بارسلونا باشد. او که یک هافبک تهاجمی است و البته به عنوان یک بال هم بازی می‌کند، در فصل جاری ۱۶ گل در همه رقابت‌ها برای تیمش زده و هشت پاس گل نیز داده است. او زیر نظر رود فن‌نیستلروی کاملا پیشرفت کرده و حالا مورد توجه باشگاه سابقش قرار گرفته است.

موندو دپورتیوو نوشته است که پی اس وی برای فروش ژاوی ۳۰ میلیون یورو می‌خواهد، اما پی اس جی اینجا دست بالاتر را دارد و حتی حاضر است رقم برگرداندن او را تا ۲۰ میلیون یورو نیز افزایش دهد. در واقع اگر پی اس جی بخواهد برای جذب ژاوی سیمونز اقدام کند، مقدم‌تر از دیگر باشگاه‌ها خواهد بود. ژاوی سیمونز حالا زیر نظر رونالد کومان یک ملی‌پوش ثابت است و البته در جام جهانی نیز توانست برای هلند به میدان برود. او با ۱۹ سال سن و زدن ۱۳ گل در لیگ هلند، در رقابت آقای گلی با دوویکاس، مهاجم اوترخت، است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *