تیتر خبرها

باشگاه پولدار قطری که به دنبال جذب ساپینتو است؟

در میانه‌های فصل و زمانی که استقلال به طور جدی مدعی قهرمانی در لیگ برتر نشده بود ساپینتو مایل بود قراردادش از سوی باشگاه استقلال تمدید شود.

باشگاه استقلال در ابتدای فصل با ریکاردو ساپینتو قرارداد یک‌ساله بست. بعد از قهرمانی آبی‌ها در سوپرجام و در میانه‌های راه ریکاردو ساپینتو مایل بود این قرارداد برای یک سال دیگر تمدید شود اما با تغییر مدیریت، علی فتح‌الله‌زاده این پروسه را به تاخیر انداخت و اکنون این فرصت را از دست داده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، گفته می‌شود یک باشگاه قطری سخت به دنبال جذب ریکاردو ساپینتو است و مذاکراتی با مدیر برنامه‌های وی داشته. باشگاه قطری که گفته می‌شود الغرافه است، منتظر پایان فصل است تا قرارداد ریکاردو ساپینتو با تیم استقلال به پایان برسد و او را به دوحه برای عقد قرارداد دعوت کند.

ریکاردو ساپینتو هم‌اکنون با استقلال هم در لیگ برتر مدعی قهرمانی است و هم در جام حذفی. او در این شرایط که با پیشنهاد خوبی از سوی تیم‌های عربی مواجه شده، به طور حتم قرارداد خود را تمدید نخواهد کرد. بعد از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا این دومین ضربه‌ای است که به تیم آبی‌ها وارد شده است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *