بالاتر از دو فوق ستاره؛ شروعی رویایی برای امید برزیلی ها در قطر!

1661806141 956 مسی نیمار

نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن ژرمن، شروعی رویایی در فصل جاری در ترکیب این تیم داشته است.

در اوایل پنجره تابستانی اخباری در مورد احتمال جدایی نیمار از پاری‌سن ژرمن و احتمال جدایی او بعد از پنج سال منتشر شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ به نظر می‌رسید رابطه خوبی بین این بازیکن و کیلیان امباپه برقرار نیست و حتی دو هفته قبل این اختلاف علنی شد، اما نیمار در فصل جدید اینقدر درخشان ظاهر شده که بعید است فکر فروش او حتی به ذهن مدیران پاری‌سن ژرمن نیز خطور کند.

zeprly0u

نیمار شب گذشته و در شرایطی که پاری‌سن ژرمن فاصله‌ای تا قبول شکست برابر موناکو نداشت، در دقیقه ۷۰ پشت ضربه پنالتی قرار گرفته و موفق به گلزنی شد. در شرایطی که بعد از اتفاقات دو هفته قبل همه انتظار داشتند کیلیان امباپه ضربه را بزند، نیمار توپ را برداشت و تبدیل به گل کرد. حالا این ستاره خلاق و برزیلی بعد از گذشت تنها چهار هفته از شروع لیگ یک فرانسه، ۶ بار موفق به گلزنی شده و ۶ پاس گل نیز داده که آمار خیره کننده‌ای محسوب می‌شود.

نیمار هم در جدول گلزنان و هم بهترین پاسور در صدر قرار داشته و در صورت ادامه این روند، می‌تواند بهترین فصل دوران ورزشی خود را رقم بزند. کمتر از سه ماه تا شروع جام جهانی باقی مانده و بی تردید آمادگی نیمار بهترین خبر ممکن برای تیته و کادر فنی برزیل است. بعد از دو جام جهانی توام با ناکامی، نیمار قصد دارد با لباس سلسائو عنوان قهرمانی جهان را نیز از آن خود کرده و به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این کشور تبدیل شود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *