باورتان می شود این تیم بهترین خط حمله لیگ را دارد؛ بمب های نامرئی!

مس

نارنجی‌ پوشان کرمان شروعی فراتر از انتظار در لیگ برتر داشته و توانسته‌اند یک رکورد خاص را هم به نام خود ثبت کنند.

یکی از نتایج جالب‌توجه در آغاز هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، تساوی مس کرمان و گل‌گهر سیرجان در دربی استان کرمان بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال۳۶۰؛ آن‌هم در شرایطی که تصور می‌شد شاگردان امیر قلعه‌نویی در تیم گل‌گهر بتوانند برنده مسابقه شوند و به صدر جدول رقابت‌های لیگ بیست‌ودوم صعود کنند اما نمایش درخشان نارنجی‌پوشان کرمانی معادلات را تغییر داد و در واپسین لحظات، گل‌گهری‌ها توانستند از شکست بگریزند.

مس کرمان که بعد از ۸ سال دوباره به سطح اول فوتبال ایران بازگشته، نمایش‌های خوبی را از خود در لیگ بیست‌ودوم به جای گذاشته و توانسته رکورد بهترین خط حمله لیگ را به‌دست آورد. شاگردان حسین‌خانی هفته نخست را در مسجدسلیمان و در دوئلی پایاپای با نفت، ۳ بر ۲ با شکست به پایان بردند اما در هفته دوم رقابت‌ها موفق شدند پیکان را در ورزشگاه شهید باهنر کرمان در هم بکوبند و با برتری ۳ گله، اولین پیروزی‌شان در لیگ بیست‌ودوم را جشن بگیرند.

مسی‌ها هفته گذشته در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال بودند و مقابل مدافع عنوان قهرمانی، عملکرد قابل‌قبولی را از خود نشان دادند و در آستانه کسب امتیازی ارزشمند از رویارویی با آبی‌های پایتخت بودند که کوین یامگا با گلزنی خود معادلات را تغییر داد تا نارنجی‌پوشان کرمانی دست خالی به خانه بازگردند.

مسی‌ها که در دیدارهای خانگی لیگ بیست‌ودوم نمایش‌های بهتری را از خود نشان داده‌اند، سه‌شنبه شب مقابل گل‌گهر ۲ بار از حریف خود پیش افتادند و تا دقیقه (۲+۹۰) تیم برنده میدان مسابقه بودند اما یک اشتباه از سوی مدافع خودی و باز شدن دروازه، باعث شد تا دومین برد خانگی مسی‌ها از دست برود و آن‌ها با حداقل امتیاز از دربی استان کرمان خارج شوند.

نارنجی‌پوشان با ۲ گلی که عارف رستمی و شروین بزرگ مقابل گل‌گهر زدند، حالا بهترین خط حمله لیگ بیست‌ودوم را با ۷ گل زده در اختیار دارند و با ۴ امتیاز در جایگاه نهم جدول رقابت‌های لیگ برتر ایستاده‌‍اند. شروعی قابل‌قبول برای تیمی که به تازگی از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمده است. مسی‌ها در هفته پنجم میهمان نساجی مازندران هستند و باید دید آیا می‌توانند روند موفق خود را در لیگ بیست‌ودوم ادامه دهند یا خیر.

عارف رستمی مهاجم ۲۶ ساله مس کرمان که یکی از خریدهای تابستانی این تیم به‌شمار می‌رود و از ذوب‌آهن به جمع شاگردان حسین‌خانی اضافه شده، با ۲ گل و یک پاس‌گل عملکردی درخشان را از خود در ترکیب نارنجی‌پوشان کرمانی به جای گذاشته و نقش پررنگی در رسیدن تیمش به عنوان برترین خط حمله ایفا کرده است. در کنار رستمی که در صدر جدول گلزنان قرار دارد، نام یک ستاره دیگری مسی‌ها هم دیده می‌شود و او کسی جز محمدامین کاظمیان نیست؛ وینگر خوش‌تکنیکی مس کرمان که توانسته با گلزنی مقابل نفت مسجدسلیمان و پیکان تهران در جمع مدعیان آقای گلی لیگ بیست‌ودوم قرار گیرد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1716052597 2026817

نقد و بررسی بازی نقش آفرینی ناروتو (Naruto Online)

در این پست نقد و بررسی بازی نقش آفرینی ناروتو (Naruto Online) را در اختیارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *