باورتان می شود شغل اصلی رضا جاودانی این باشد؟ + عکس

در این پست باورتان می شود شغل اصلی رضا جاودانی این باشد؟ + عکس را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله نگاه نو همراه باشید.

عکس/ باورتان می شود شغل اصلی رضا جاودانی این باشد؟

رضا جاودانی مجری و گزارشگر مشهور و اسبق تلویزیون سال هاست که به حرفه و شغل دیگری مشغول است که اغلب طرفداران اش از آن بی خبرند.

رضا جاودانی از قدیمی ترین مجریان و گزارشگران ورزشی تلویزیون است که این روزها عدم حضورش در شبکه سوم توجه همه را به خود جلب کرده است.

این مجری مشهور که از سال ۱۳۷۶ با برنامه جنگ ورزش در تلویزیون مطرح شد در مصاحبه ای اعلام کرده که فعلا قصد همکاری با صدا و‌ سیما را ندارد.

جاودانی که فارغ التحصیل فوق لیسانس حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه تهران است در خانواده ای تلویزیونی پرورش یافته است.

چرا که مرحوم پدرش از تهیه کنندگان رادیو تلویزیون و مادرش بازنشسته واحد خبر صدا و سیما بوده است.

عکس/ باورتان می شود شغل اصلی رضا جاودانی این باشد؟البته نکته جالب این مجری قدیمی و‌ باسابقه شغل دوم اوست، چرا که اغلب مردم او را فقط به عنوان یک مجری تلویزیون می‌ شناسند.

اما جاودانی از سال ۸۳ که در کانون وکلا قبول شده است به وکالت مشغول است و حتی می‌توان گفت تمرکز اصلی او بیشتر روی این موضوع بوده است.

گفتنی است که ابن مجری تلویزیونی سابق فوتبال و همسرش دارای یک پسر ۲۵ ساله به نام شروین هستند.

افشاگری مجری معروف درباره پشت پرده جدایی از صداوسیما

به گزارش خبرورزشی، رضا جاودانی مجری و گزارشگر ورزشی تلویزیون گفت: قطع همکاری خودم را با شبکه سوم سیما و به‌کلی با تلویزیون اعلام کرده‌ام. ترجیح می‌دهم در این شرایط فعلی با صداوسیما همکاری نکنم.

او ادامه داد: اکثر دلایلم برای عدم همکاری با صداوسیما شخصی است اما در شرایط فعلی یک انسان نمی‌تواند نسبت به وضعیت زندگی هم‌وطنانش نیز بی‌تفاوت باشد. اوضاع اقتصادی مردم اصلا خوب نیست و در این شرایط دیگر رمغی برای تماشای برنامه‌های ما ندارند.

جاودانی درباره این تصمیمش گفت: مدیران تلویزیون و شبکه سه لطف داشتند و علاقه‌مند بودند که من به تلویزیون بازگردم اما من فعلا ترجیح می‌دهم این همکاری ادامه پیدا نکند.

رضا جاودانی از مجریان و گزارشگران ورزشی قدیمی تلویزیون بود که از سال ۱۳۷۶ با برنامه جنگ ورزش صداوسیما همکاری داشت ولی عدم حضورش در چند روز گذشته در گزارش‌های ورزشی توجه مردم را به خود جلب کرده بود.

گفتنی است برنامه مردان آهنین با اجرای جاودانی یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون در ایام نوروز بود که در دوره خودش علاقه‌مندان زیادی داشت.

منبع : وقت صبح

مطلب پیشنهادی

2026823

شید گلخانه چیست؟ راهنمای جامع انتخاب توری سایبان

در این پست شید گلخانه چیست؟ راهنمای جامع انتخاب توری سایبان را در اختیارتان قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *