باورتان می شود که الهام حمیدی این همه لاغر و جوان شده باشد؟ + عکس

در این پست باورتان می شود که الهام حمیدی این همه لاغر و جوان شده باشد؟ + عکس را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله نگاه نو همراه باشید.

Elham-Hamidi49-vaghtesobh

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون ساعات گذشته یک تصویر از افت شدید وزن و جوان شدن ناگهانی اش در اینستاگرام منتشر کرده است.

اگر الهام حمیدی و بازی هایش را در طول ۲۴ سال اخیر دنبال کرده باشید، احتمالا خبر دارید که او با سریال کوی دامون پا به این عرصه گذاشت.

بعد هم در سریل مسافری از هند بازی زیبایی از خود به نمایش گذاشت و این موضوع سبب شد تا الهام حمیدی به شهرت قابل توجهی برسد.

او که در طول سه دهه گذشته در دهه ها فیلم و سریال نقش ایفا کرده است، در میان مردم بیشتر به خاطر نقش آسنات در سریال یوسف پیامبر شناخته می شود.

الهام حمیدی که در طول سال های اخیر بسیار کم کار شده است، به جای آن فعالیت اش در شبکه های اجتماعی را افزایش داده است.

در این راستا او تصویری نشر داده که جوانی و لاغری شدید او را نشان می دهد.

Elham-Hamidi49-vaghtesobh

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی و متولد سال ۱۳۵۶ است. او تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته است.

وی یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته است و همان کلاسها بود که برای بازی در “آوایی در گلستان” رامین لباسچی انتخاب شد.

در سال ۱۳۸۴ برای بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک»، موفق به کسب تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن، از جشن خانه سینما گردید.

از مجموعه های تلوزیونی که حمیدی در آنها به ایفای نقش پرداخته است؛ می توان از «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت» و «شوق پرواز» نام برد. او همچنین بازی در فیلم هایی نظیر «بچه های ابدی»، «ملک سلیمان» و «گهواره ای برای مادر» را در کارنامه هنری خویش دارد.

منبع : وقت صبح

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *