بایرن با پول لوا دلیخت را از یوونتوس خرید

bayern agree to sign matthijs de ligt for 70 million euros

۲ باشگاه بایرن‌مونیخ یوونتوس برای انتقال دائمی ماتیاس دلیخت به توافق رسیدند.

روز شنبه، پس از نهایی شدن انتقال روبرت لواندوفسکی به بارسلونا به ارزش ۵۰ میلیون یورو، اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن‌مونیخ از تلاش‌های باشگاهش برای نهایی کردن انتقال ماتیاس دلیخت به جمع شاگردان ناگلزمن صحبت کرد.
 
به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال ۳۶۰؛ کان که با اطمینان از جلب توافقات شخصی دلیخت برای پیوستن به بایرن و همچنین علاقه مدافع هلندی به انتقال به باواریا صحبت کرد، مورد انتقاد هواداران یوونتوس قرار گرفت که «چطور ممکن است راجع به بازیکنی که هنوز تحت قرارداد یوونتوس است، با اطمینان بگویید خواهان پیوستن به جمع ماست؟ این کار بسیار غیرحرفه‌ای بوده و اینگونه صحبت‌های درباره بازیکنان دیگر تیم‌ها، درست نیست!»
 
کان همچنین تایید کرد بایرن‌مونیخ طی روزهای آینده، تمامی تلاشش را برای عقد قرارداد با ماتیاس دلیخت و دریافت رضایتنامه‌اش از یوونتوس به کار خواهد گرفت. یکشنبه شب، اکثر خبرنگاران معتبر دنیای فوتبال و نشریات ورزشی، از توافق بایرن و یووه مبنی بر انتقال دلیخت خبر دادند. بنابراین تا ساعاتی دیگر، مدافع هلندی رسماً به بایرن‌مونیخ خواهد پیوست.

در باواریا تا ۲۰۲۷

باشگاه بایرن‌مونیخ پس از نهایی شدن انتقال روبرت لواندوفسکی با قراردادی که ارزشش به ۵۰ میلیون یورو می‌رسد، موفق شد پیشنهادش برای برای جذب دلیخت از یوونتوس را به ۸۰ میلیون یورو افزایش داده و اگرچه مبلغ صدور رضایتنامه از جانب یوونتوس، ابتدا ۱۲۰ میلیون یورو اعلام شده بود اما باواریایی‌ها با پیشنهاد ۱۰+۷۰ میلیون یورو، مدافع هلندی را به خدمت خواهند گرفت. قرارداد نهایی برای به امضای طرفین رسیدن آماده شده و دلیخت را تا سال ۲۰۲۷ در بایرن‌مونیخ نگه خواهد داشت.
 
حسن صالی‌حمیدزیچ که هفته گذشته برای مذاکرات راهی تورین شده بود، پیش‌بینی می‌کرد بایرن‌مونیخ با مبلغ ۶۰ میلیون یورو  رضایت به فروش دلیخت بدهد اما این گونه نشد و حالا مبلغ ۸۰ میلیون یورو، رکورد نقل‌وانتقالات بایرن‌مونیخ را خواهد شکست. باواریایی‌ها سال ۲۰۱۹، درحالی رکورد نقل‌وانتقالاتشان شکسته شد که برای انتقال لوئیس هرناندس از اتلتیکومادرید، مبلغ ۷۲ میلیون پوند هزینه کردند.

حسن ختام نقل‌وانتقالات بایرن

دلیخت که پس از درخشش با آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا، مورد توجه تیم‌های بسیاری از جمله چلسی قرار گرفت، سال ۲۰۱۹ به یوونتوس پیوست و موفق شد اصول دفاع را در کنار کیلینی و بونوچی، به خوبی یاد بگیرد.

او ۱۱۷ بار با پیراهن بانوی پیر به میدان رفت و این مدافع ۲۲ ساله، به عنوان دومین بازیکن هلندی در نقل‌وانتقالات تابستانی به بایرن‌مونیخ خواهد پیوست. باواریایی‌ها تا به اینجای کار، مدافع راست هلندی، نصیر مزرویی را از آژاکس پس از رایان گراونبرخ و سادیو مانه از لیورپول به خدمت گرفته‌اند. نقل‌وانتقالات بایرن‌مونیخ پس از عقد قرارداد با دلیخت به پایان خواهد رسید و باواریایی‌ها هدف سرشناس دیگری در بازار تابستانی ندارد.

 
بایرن هفته جاری راهی تور پیش‌فصل می‌شود و اصرار مدیران برای نهایی کردن انتقالِ هدف‌های تابستانه‌شان در هفته اخیر، تمایل به حضور با تیم کامل در اردوی پیش‌فصل بوده است. شاگردان ناگلزمن فصل آینده مانند ۹ فصل قبلی   به عنوان مدافع عنوان قهرمانی پا به بوندس‌لیگا گذاشته و برای اعاده حیثیت در جام‌حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا، پس از حذف خجالت‌آور در فصل گذشته، کار بسیار سختی پیش رو دارند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *