بایرن به دنبال پدیده آلمان در جام جهانی

مسئولان بایرن در حال بررسی احتمال جذب نیکلاس فولکروگ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده هستند.

سران بایرن مونیخ در حال بررسی جذب احتمالی نیکلاس فولکروگ هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ آن‌ها از هم تیمی‌های بایرنی این بازیکن در تیم ملی آلمانی در مورد او پرس و جو کرده‌اند که باز خورد مثبتی نیز گرفته‌اند. اگرچه فولکروگ تا سال ۲۰۲۵ با وردربرمن قرارداد دارد و این باشگاه که به پول نیاز دارد، بازیکن خود را با مبلغی پایین‌تر از ۱۰ میلیون یورو، نخواهد فروخت.

از طرف دیگر، آینده اریک ماکسیم چوپوموتینگ در بایرن مونیخ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. سیاست باواریایی‌‌ها این است که قرارداد بازیکنان بالای ۳۰ سال را یک سال به یک سال تمدید کنند، در حالی که کمپ چوپوموتینگ قرارداد ۲ تا ۳ ساله در باشگاهی دیگر را ترجیح می‌دهند. همچنین حقوق فولکروگ نیز کم‌تر از نصف حقوق چوپوموتینگ است. وقتی از اولیور کان در مورد اینکه آیا تاکنون با اطرافیان فولکروگ تماس برقرار کرده‌اند یا خیر، سوال شد، جواب داد: «نه؛ هنوز نه (می‌خندد)» .

گفتنی است فولکروگ در این فصل در ۱۴ بازی برای وردربرمن، ۱۰ گل زده تا بهترین گلزن آلمان بوندسلیگا تا اینجای فصل باشد. فرم خوب او باعث شد تا هانسی فلیک او را به تیم ملی آلمان برای جام جهانی دعوت کند. جایی که با گلزنی خود مقابل اسپانیا، امید‌‌های مانشافت برای صعود را زنده نگه داشت.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714396297 2017083

معرفی تویوتا لندکروزر پرادو J۲۵۰ مدل ۲۰۲۴ + مشخصات فنی و قیمت

در این پست معرفی تویوتا لندکروزر پرادو J۲۵۰ مدل ۲۰۲۴ + مشخصات فنی و قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *