تیتر خبرها

با این وسایل سرویس بهداشتی خونه لوکس میشه؛ دیزاینی شیک برای حمام و دستشویی

حوله، ظرف صابون، نگهدارنده دستمال، خوشبو کننده و … از جمله وسایلی هستند که میشه با کمی سلیقه ازشون برای دکور سرویس بهداشتی استفاده کرد.

شایانیوز- سرویس بهداشتی یکی از مهم ترین قسمت های هر خونه ای می باشد که تمیزی و زیباییش نشان دهنده سلیقه شما است. وقتی حرف از تزئینات سرویس بهداشتی میشه ممکن این سوال تو ذهنتون ایجاد بشه که با چه وسایلی میشه سرویس بهداشتی رو تزئین کرد. آیینه، ظرف مسواک، حوله، ظرف صابون، نگهدارنده دستمال توالت، خوشبو کننده، شمع، گل و گیاه، سطل و فرچه از جمله وسایلی هستند که میشه با کمی سلیقه ازشون برای دکور سرویس بهداشتی استفاده کرد. در واقع شما میتونید با انتخاب درست در طرح و رنگ، از این وسایل برای زیبا تر کردن سرویس بهداشتی استفاده کنید.

توی این مطلب میخوایم وسایلی که کمک میکنن تا یه سرویس بهداشتی لوکس داشته باشید رو بهتون معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

شمع، گل و خوشبو کننده ها

استفاده از شمع، خوشبو کننده های شیمیایی و یا گل ها تاثیر زیادی در زیبایی سرویس بهداشتی دارند. شمع ها هم به صورت ساده و هم در کنار یکدیگر با تزئینات، میتونن مورد استفاده قرار بگیرند. به غیر از خوشبو کننده های شیمیایی که به صورت اسپری در بازار موجود هستند، برای خوشبو کردن فضای دستشویی از عود هم میتونید استفاده کنید. با تهیه یک جا عودی زیبا و قرار دادن آن در کنار شمع ها میتونید سرویس بهداشتی تون رو زیبا تر کنید.

spirella catalogue_Page52_Image1

سینی دکوراتیو

سینی دکوراتیو جزء وسایل کاربردی در سرویس بهداشتیه که هم باعث زیباتر شدنش میشه هم اینکه کمک میکنه وسایل اضافی سر و سامان بگیرند. توی این سینی میتونید شوینده صورت، پد های آرایشی، میسلار واتر و …. رو قرار بدید.

bathroom-accesories-9

سبدهای حصیری

سبدهای حصیری هم در کنار زیبایی جزء وسایل کاربردی سرویس بهداشتی هستند که میتونید حوله، دستمال توالت و … رو توش بذارید. به گزارش شایانیوز با استفاده از این سبدها در کنار زیبایی به سرویس بهداشتی تون نظم بدید.

untitled-4

از گل و گیاه

شاید در ابتدا کمی عجیب به نظر برسه اما استفاده از گل و گیاه میتونه در زیبا تر شدن و شیک تر شدن هر فضایی تاثیر داشته باشه حتی سرویس بهداشتی. اگر فضای سرویس شما کوچیکه سعی کنید که از یک یا نهایتا دو گلدان بیشتر استفاده نکنید که خیلی باعث شلوغ شدن فضا نشه.

دیزاین+سرویس+بهداشتی

بطری‌های شیشه‌ای کوچک

این بطری‌ها برای نگه‌داری گوش پاک‌کن، پنبه، پدهای آرایشی و وسایلی از این قبیل به کارتون می یان. میتونید بطری ها رو داخل سینی دکوراتیو قرار بدید.

ست-استند-3-تکه-ارگانایزر-اکلیپس-شامل-نگهداری-پد-آرایشی-گوش-پاک-کن-و-پنبه

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *