با رعایت این نکات همیشه خاص باش؛ خیال کردی با یه مانتوی برند ته خوشتیپا میشی؟ نخیییر!

خیلیا واسه خوشتیپ شدن فقط به فکر خرید مانتو هستن در حالی که خوشتیپ شدن فقط با خرید کردن محقق نمیشه بلکه اصول و قاعده داره.

شایانیوز- این روزا خوشتیپ بودن واسه همه مهم شده به خاطر همین هم یه سریا همش دنبال خرید لباس و اکسسوری هستن ولی اصل ماجرا رو ول کردن. چرا که خوشتیپی فقط با خرید لباس جدید محقق نمیشه. بلکه باید لباسایی که میخرید به فرم بدنتون بیاد علاوه بر این باید لباس ها رو طوری انتخاب کنید که با هم هماهنگی داشته باشه هم از از لحاظ رنگ هم از لحاظ جنس و مدل. گاهی اوقات می بینید یه اکسسوری که به جا و درست انتخاب شده چقدر میتونه تو استایلتون تغییر مثبت ایجاد کنه. پس همین جوری بدون برنامه همش دنبال خرید نباشید بلکه اصولی خرید کنید.

توی این مطلب میخوایم نکاتی که واسه داشتن یه استایل شیک و زیبا بهتون کمک میکنه رو بگیم پس در ادامه با ما همراه باشید تا کم هزینه و آسون خوشتیپ شید.

از رنگ های خنثی استفاده کنید

رنگ های خنثی مثل سفید، مشکی و طوسی میتونن استایل شما رو لوکس نشون بدن. علاوه بر این رنگ های این چنینی ریسک پذیری پایینی دارن و با خیال راحت میتونید بهشون اعتماد کنید. رنگ های خنثی به راحتی با رنگ های دیگه ست میشن پس از این لحاظ هم مشکلی نخواهید داشت.

z

حتما از عینک آفتابی استفاده کنید

این روزها عینک آفتابی یکی از اصلی ترین و مهمترین اصول شیک پوشی است. از حق هم نگذریم این عینک ها جذابیت خاصی به استایل هر خانم یا آقایی میدن. علاوه بر این استفاده از عینک آفتابی استاندارد برای سلامت چشم ها هم ضروری است پس با انتخاب عینکی که به فرم صورتتون می یاد با یه تیر دو نشون بزنید هم خوشتیپ باشید هم مواظب سلامتی چشمانتون باشید.

Q

لباس های اتو کشیده بپوشید

مهم ترین و تو چشم ترین بخش هر استایلی مرتب و اتو کشیده بودن لباس ها است. از نظر خیلیا اتو کردن یه کار بی نهایت اعصاب خرد کنیه اما اگه بدونید که یه لباس اتو شده و تمیز چقدر تو استایلتون اهمیت داره هیچ وقت ازش غافل نمیشید. به گزارش شایانیوز یه مانتو هر چقدر هم خوشگل و خوش رنگ و لعاب باشه اگه چروک باشه اصلا خوشگلیش به چشم نمی یاد.

as

شومیز مشکی و سفید فراموش نشه

 شومیز یکی از اصلی ترین آیتم های کمد خانم ها است که هم برای استایل رسمی هم غیر رسمی کاربرد داره. از اون جایی که سفید و مشکی جزء رنگ هایی هستن که به راحتی با رنگ های دیگه ست میشن پس داشتن یه شومیز سفید یا مشکی ساده به شما کمک می کنه بی نهایت استایل های متنوع بسازید.

downlo

عکس از صفحه shomix_style

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *