با سابقه حضور در جام جهانی، ستاره استقلال رفتنی می شود؟

با توجه به شروع نقل و انتقالات پیشنهادات تازه‌ای برای ستاره استقلال از راه رسیده است.

ابوالفضل جلالی از مجموع ۱۵ بازی دور رفت استقلال تنها در ۹ بازی به مدت ۴۷۴ دقیقه فرصت حضور در ترکیب این تیم را پیدا کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبر ورزشی؛ بازیکنی که در جمع شاگردان کارلوس کی‌روش (سرمربی تیم ملی) پیش از حضور در جام جهانی به عنوان یکی از مهره‌های مورد اعتماد او به شمار می رفت به هیچ عنوان مورد اعتماد همتای پرتغالی این مربی در تیم استقلال نبود!

جلالی همان بازیکنی است که در دیدار تدارکاتی تیم ملی در اتریش مقابل اروگوئه درخشید و نامش را جزو بازیکنان اعزامی به جام جهانی تثبیت کرد. این بازیکن در نیمه دوم بازی آخر ایران در مرحله گروهی مقابل آمریکا چنان بازی زیبایی را به نمایش گذاشت که تحسین اکثر کارشناسان فوتبالی داخلی و خارجی را برانگیخت. اما این بازیکن در بازگشت از جام جهانی به تیم باشگاه اش به علت مصدومیت فرصت بازی برای این تیم را پیدا نکرد.

با این وجود نگاهی به آمار عملکرد او در دوره رفت لیگ برتر مشخص می‌کند جلالی تنها در ۵ دیدار در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته و در چهار بازی دیگر به عنوان ذخیره از روی نیمکت به ترکیب اصلی اضافه شده است.

با رشد صددرصدی قیمت دفاع چپ آبی پوشان/ ستاره محبوب کی‌روش از استقلال جدا می‌شود؟

افراد نزدیک به باشگاه استقلال خبر می‌دهند چند پیشنهاد فوق العاده چشمگیر برای انتقال قطعی یا قرضی ابوالفضل جلالی باشگاه استقلال رسیده اما این بازیکن شخصاً تمایلی به جدایی از استقلال ندارد! اما مدیر برنامه‌های این بازیکن به شکل تلویحی اعلام کرده در صورت ادامه این وضعیت(بازی نکردن در تیم استقلال) جلالی در پایان فصل جاری لیگ برتر هر طور شده از استقلال جدا خواهد شد. البته جلالی در بازگشت دوباره به استقلال در تابستان امسال قراردادش را تا نهم تیر ماه سال ۱۴۰۳ یعنی ۳۰ ژوئن سال ۲۰۲۴ تمدید کرد و هنوز یک سال و نیم از قراردادش با این تیم باقی مانده است اما در فوتبال هیچ اتفاقی غیرممکن نیست.

با رشد صددرصدی قیمت دفاع چپ آبی پوشان/ ستاره محبوب کی‌روش از استقلال جدا می‌شود؟

نگاهی به صفحه رسمی سایت ترانسفر مارکت در رابطه با شرایط فعلی ابوالفضل جلالی پس از حضور در تیم ملی و همراهی این تیم در جام جهانی مشخص می کند قیمت این بازیکن نسبت به زمانی که از سایپا به استقلال منتقل شد، دو برابر افزایش داشته است. قیمت جهانی او حالا با رشد ۱۰۰ درصدی از ۲۰۰ هزار یورو به ۴۰۰ هزار یورو افزایش پیدا کرده است. در صورتی که باشگاه استقلال و ساپینتو نیازی به استفاده از این بازیکن در پست دفاع چپ نداشته باشند قطعاً مدیران این تیم می‌تواند در نیم فصل نقل و انتقالات زمستانی و یا پایان فصل جاری این بازیکن را با سود چشمگیری به تیم‌های دیگر قرض داده و یا به صورت قطعی منتقل کنند.

مبلغ تعیین شده برای فسخ قرارداد ابوالفضل جلالی در سایت ترانسفر مارکت صد هزار یورو، معادل چهار و نیم میلیارد تومان با احتساب قیمت هر یورو ۴۵ هزار تومان تعیین شده است که با توجه به افزایش قیمت ها در این مدت و کم ارزش شدن ریال مقابل دلار و یورو مبلغ چندان هنگفتی به نظر نمی رسد.

پیش بینی می شود روزهای آینده در فصل نقل و انتقالات زمستانی حاوی اتفاقات داغی برای باشگاه استقلال درروزهای سرد و برفی دی ماه خواهد بود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *