تیتر خبرها

برای مهمونی های لوکس مانتو کرپ بپوشید؛ استایل های الگانت و مجلسی را بشناسید

فرقی نمی‌کند چه فصلی از سال باشد؛ در هر صورت، داشتن یک مانتو کتی و کرپ در کمدتان به شما کمک می‌کند تا استایل‌ های جذاب و متنوعی داشته باشید.

شایانیوز- انتخاب مانتو برای استایل های لوکس و رسمی کمی دشوار تر از استایل های کژوال و راحتی است، زیرا این استایل ها مانتوهایی را می طلبند که با فضا و مکانی که قرار است در آن حضور پیدا کنید هماهنگ باشند. فرقی نمی‌کند چه فصلی از سال باشد؛ در هر صورت، داشتن یک مانتو کتی یا مانتو کرپ در کمدتان به شما کمک می‌کند تا استایل‌ های جذاب و متنوعی داشته باشید. بطور کلی پارچه کرپ، پارچه ای نازک و دارای بافت سه بعدی است که از آن در پوشاکی مانند لباس های مجلسی، مانتو اداری و یا مانتو مجلسی نیز استفاده می شود. تاریخچه پارچه کرپ نشان می دهد که این پارچه از ابریشم درست شده است اما امروزه در بعضی از مدل های این پارچه الیاف مصنوعی و پلی استر نیز به کار رفته است.  در مدل های دیگر از ریون و یا پنبه هم نیز استفاده می شود. بطور کلی پارچه کرپ از ابریشم، نخ، ریون، پنبه، الیاف مصنوعی و ترکیب های این مواد با هم درست می شود و این پارچه شباهت زیادی به پارچه فیونا دارد.

یکی از دلایل محبوبت مانتو کرپ وجود تنوع رنگی بسیار بالای آن است که البته همین تنوع گاها باعث سردرگمی خانم ها برای ست کردن این مانتوها می شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع مانتو کرپ و مجلسی آشنا شوید.

مانتو کرپ

مانتو کرپ

مانتو کتی کرپ؛ در انتخاب لباس هایتان ریسک نکنید

اگر جزو افرادی هستید که به استایل های شیک و الگانت علاقه دارند و از ریسک کردن در انتخاب لباس هایشان خوششان نمی آید، پیشنهاد ما به شما این است که از مانتو کتی استفاده کنید. حال اگر فکر می کنید نوع کرپ این مدل برای استایل های شیک و لوکس بهترین گزینه نیست باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. فراموش نکنید که البته اصول ست کردن تنها مربوط به انتخاب صحیح و هماهنگ رنگ در استایل نیست؛ بلکه نکات دیگری نیز هستند که برای ایجاد استایل شیک و زیبا باید رعایت شوند. برای مثال شما باید در استایلی که مانتو کرپ استفاده می کنید از شلوار کرپ و مجلسی استفاده کنید.

مانتو کرپ

مانتو کرپ

کرپ های بلند و مجلسی را فراموش نکنید

فراموش نکنید که انتخاب مانتو باید با توجه به قد و ویژگی های ظاهری دیگر شما انجام شود وگرنه انتخاب مناسبی نخواهید داشت. پس اگر می خواهید در مهمانی های بهاری زیبا و لاغر دیده شوید پیشنهاد ما به شما مانتو کرپ با قد بلند است، این نوع مانتو به شما ظاهری لوکس می بخشد و شما را لاغرتر نشان می دهد. پارچه کرپ یک پارچه بسیار لوکس و سنتی است که از ابریشم ساخته شده است، در نتیجه تمامی لباس هایی که از این پارچه تهیه شده اند هم تا حدودی لوکس و سنتی دید می شوند، پس از انتخاب مانتو کرپ برای استایل های کژوال بپرهیزید.

مانتو کرپ

مانتو کرپ

ست کرپ بپوشید؛ الگانت پوش ها کت و شلوار تن کنند

لباس های کرپ همانطور که گفتیم ظاهری لوکس و شیک دارند، در نتیجه شما برای زیبا و شیک دیده شدن در مهمانی های رسمی می توانید به پوشیدن کت و شلوارهای ست و کرپ روی بیاورید. جالب است که بدانید این لباس های ست به تازگی در ترندهای دنیای مد هم جایگاه بسیار بالایی را کسب کرده اند و از نوع های اور سایز گرفته تا کلاسیک و رسمی همگی در کالکشن های برندهای به نام خودنمایی می کنند. از آنجایی که مانتو کرپ معمولا بصورت تک رنگ و ساده تولید می شود شما در استایل ها اینچنینی مجاز به استفاده از آیتم های شلوغ و اکسسوری های طرح دار هستید.

مانتو کرپ

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *