برترین گلزنان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

بهترین گلزنان در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هر کدام سه گل به ثمر رسانده اند.

دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با معرفی تیم های صعود کننده به مرحله حذفی به پایان رسید. مرحله یک هشتم نهایی مسابقات از امروز آغاز می شود و هلند – امریکا، دیدار آغازین خواهند بود؛ در این دیدار گاکپو از هلند می تواند با گلزنی مقابل امریکا به تنهایی در صدر جدول بهترین گلزنان تورنمنت قرار بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در جدول برترین گلزنان جام جهانی تا پایان مرحله گروهی، پنج بازیکن به صورت مشترک رتبه نخست را به خود اختصاص داده اند. در بین این بازیکنان فقط انر والنسیا از اکوادور است که با توجه به حذف تیمش، فرصتی برای بیشتر کردن گل‌های خود ندارد و به مرور شاهد نزول او در جدول خواهیم بود.

کودی گاکپور (هلند)، آلوارو موراتا (اسپانیا)، کیلیان امباپه (فرانسه) و مارکوس رشفورد (انگلیس) چهار بازیکن سه گله دیگر جام جهانی ۲۰۲۲ تا پایان دور گروهی هستند. این بازیکنان برخلاف مهاجم اکوادور، شانس این را دارند تا با افزایش شمار گل‌های خود برای آقای گلی تلاش کنند؛ البته اگر تیم های آنها نیز با صعود به مراحل بالاتر، شرایط را برای گلزنی آقای گل ها فراهم کنند.

rl51dqmm
کاگپو اگر امشب مقابل امریکا گل بزند، به تنهایی صدرنشین جدول گلزنان جام جهانی خواهد شد. هر سه رقیب دیگر او در روزهای آتی بازی خواهند کرد.

در جدول بهترین پاسورهای دور گروهی جام هم هری کین با ۳ پاس گل، به تنهایی در صدر حضور دارد و بعد از او چند بازیکن با دو پاس گل را می بینیم که مطرح ترین آنها جوری آلبا (اسپانیا) وینی جونیور (برزیل) و ایوان پریشیچ (کرواسی) است.

rc53cfjk
کاپیتان تیم ملی انگلیس با وجود اینکه در گلزنی موفق نبوده ولی با سه پاس گل، بهترین پاسور دور گروهی جام جهانی لقب گرفت.
 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *