تیتر خبرها

بررسی سیگنال‌های مهم از بیت کوین!

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که بیت کوین/دلار آمریکا در بیت استمپ به ۲۵۲۵۰ دلار رسیده است.

شایانیوز- داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که بیت کوین/دلار آمریکا در بیت استمپ به ۲۵۲۵۰ دلار رسیده است. پس از رد قاطعانه در بازه‌های زمانی ساعتی، جفت به زیر ۲۴۷۵۰ دلار بازگشت و محدوده معاملاتی را در آخر هفته حفظ کرد. با وال استریت در ۲۰ فوریه، بیت کوین با سه روز معاملات “خارج از ساعت” مواجه شد که دارای نقدینگی کم تر و خطر بیشتر حرکت های نوسانات بالا و پایین بود.

داده‌های Coinglass تأیید می‌کند که تا حدودی صعود اتفاق افتاده است، در حالی که تلاش‌ها برای شکستن بالاترین سطح هفته قبل کوتاه مدت بوده و منجر به انحلال معامله‌گران بلند مدت و کوتاه مدت شده است.

همانطور که در چارت تایم‌فریم ۱ ساعته مشاهده می‌شود ,قیمت بیت کوین پس از رشدی که تجربه کرد، اکنون در تلاش است که محدوده‌ مقاومت۲۵۲۵۰ هزار دلاری را به سمت بالا بشکند؛ اما تاکنون موفق به این کار نشده است. انتظار می‌رود قیمت به محدوده مقاومتی مشخص شده، یعنی ناحیه ۲۵۵۰۰ دلار الی ۲۶۷۰۰ دلار نفوذ کند و با رسیدن به این نواحی با فشار فروشندگان مواجه شود .

در صورت عدم موفق قیمت در گذر از مقاومت ۲۵ هزار دلاری و افزایش فشار فروش، روند قیمتی می‌تواند در تایم‌فریم پایین وارد یک اصلاح کوتاه‌مدت تا حمایت ۲۳ هزار دلار شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *