تیتر خبرها

بررسی سیگنال های مهم بیت کوین!

تا این لحظه از سال ۲۰۲۳، چیزی معادل ۱۹۴ میلیارد دلار به مارکت کپ بیت کوین افزوده شده که…

شایانیوز- تا این لحظه از سال ۲۰۲۳، چیزی معادل ۱۹۴ میلیارد دلار به مارکت کپ بیت کوین افزوده شده که افزایش ۶۶ درصدی را در این سال نشان می دهد. این درحالی است که بانک های آمریکایی دوران بحرانی را در حال حاضر تجربه می کنند و از ابتدای سال، به طور میانگین ۱۷ درصد از قیمت، و ۱۰۰ میلیارد دلار از ارزش بازار خود را از دست داده اند. نکته قابل توجه دیگر، حرکت مستقل بیت کوین از شاخص های سهام آمریکا بوده است. قیمت بیت کوین در حالی امسال ۶۵ درصد جهش داشته که شاخص های S&P 500 و نزدک به ترتیب ریزش ۲.۵ و ۱۵ درصدی را تا این لحظه تجربه کرده اند.

مطابق تحلیل روزهای گذشته از بیت‌کوین، همانطور که انتظار می‌رفت بازار به محدوده مقاومتی مهمی رسیده است و با توجه به سناریوهای عنوان شده، انتظار یک اصلاح کوتاه مدت از بیت‌کوین را متصور هستیم. اکنون همانطور که در چارت تایم فریم ۴۵ دقیقه مشاهده شد، قیمت خط روند صعودی خود را به سمت پایین شکسته و درحال تکمیل پولبک است. در صورتی که در همین ناحیه، فشار فروشندگان مشاهده شود و قیمت موفق به شکست مقاومت ۲۷۶۰۰ دلار نشود، مسیر ریزش تا حمایت‌های مشخص شده، هموار خواهد شد. تحلیلگر ارزهای دیجیتال: در حال حاضر هیچ سرمایه‌گذاری‌‌ای بهتر از بیت کوین و آلت کوین‌ها وجود ندارد.
از طرفی دون‌آلت (DonAlt)، تحلیلگر مشهور بازار ارزهای دیجیتال، به ۴۶۹,۰۰۰ دنبال‌کننده خود در توییتر گفته که دیگر به‌ دنبال فروش بیت کوین نیست و باور دارد که هدف اولیه این ارز دیجیتال محدوده ۳۵,۰۰۰ دلار است. او اعلام کرده است که در وضعیت اقتصادی فعلی هیچ سرمایه‌گذاری‌ای بهتر از سرمایه‌گذاری در بیت کوین و آلت کوین‌ها نیست. دون‌آلت تأکید کرده است که در ابتدا قصد داشته بعضی از بیت کوین‌هایش را در قیمت ۳۵,۰۰۰ دلار بفروشد؛ اما فکر نمی‌کند دیگر چنین کاری کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *