برگ برنده استقلالِ ساپینتو

ستاره تکنیکی استقلال در هفته‌ های اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای را در گلزنی داشته است.

ریکاردو سا پینتو در شرایطی سکان هدایت استقلال را پذیرفت که نیمی از فعالیت آبی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به پایان رسیده بود و مدیران استقلال برخی از بازیکنان را بدون اطلاع از نظر سرمربی بعدی تیم‌شان جذب کرده بودند. اتفاقی که باعث شد در روز پایانی نقل‌وانتقالات، آبی‌ها به دلیل تکمیل فهرست تیم‌شان نتوانند با کاوه رضایی قرارداد امضا کنند و در نهایت این مهاجم به تراکتور تبریز رفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال۳۶۰؛ محمد حسینی مدافع فصل گذشته هوادار هم که به عنوان جانشین محمد دانشگر به استقلال اضافه شده بود، با تصمیم سا پینتو در لیست مازاد قرار گرفت و بدون حتی انجام یک بازی از جمع آبی‌پوشان پایتخت پیش از شروع فصل جدید جدا شد. اما نکته جالب‌توجه، اصرار سرمربی پرتغالی استقلال به جذب یک بازیکن بود؛ بازیکنی که سا پینتو خود از نزدیک سبک بازی او را تماشا کرده بود و از مدیران استقلال می‌خواست تا بتوانند او را از باشگاه پرتغالی به خدمت بگیرند.

محمد محبی وینگر فصل گذشته سانتاکلارا با وجود آنکه فرصت بازی کمی در ترکیب تیم پرتغالی به‌دست آورد اما توانسته بود در مصاف با تیم موریرنسه گل بزند. تیمی که هدایت آن برعهده ریکاردو سا پینتو بود و از همان‌جا عملکرد ستاره ایرانی چشم سرمربی پرتغالی را گرفت و در نهایت مدیران استقلال بعد از فرآیندی حدوداً ۲ ماهه توانستند با مدیران باشگاه سانتاکلارا به توافق برسند و محبی به صورت قرضی به جمع آبی‌پوشان اضافه شد.

ریکاردو سا پینتو در شرایطی که از وضعیت آماده‌سازی محمد محبی در تیم پرتغالی اطلاع داشت، یک روز بعد از انعقاد قرارداد او با آبی‌پوشان پایتخت از محبی در ترکیب اصلی استقلال استفاده کرد و در دیدار با ملوان بندرانزلی در هفته دوم لیگ برتر او را به میدان فرستاد. محبی در هفته‌های اخیر همواره در ترکیب اصلی آبی‌ها بوده و توانسته نمایش‌های خوبی را از خود نشان بدهد.

اوج‌گیری درخشان ستاره بوشهری استقلال

محبی در ۴ دیدار ابتدایی حضورش در ترکیب آبی‌پوشان پایتخت تلاش زیادی برای گلزنی داشت اما نتوانست به اولین گل خود در پیراهن استقلال برسد تا اینکه طلسم‌شکنی بزرگ برای محمد محبی در ورزشگاه آزادی و در حضور تماشاگران استقلال رخ داد و او توانست در مصاف با نساجی مازندران در هفته ششم دروازه حریف را باز کند.

ستاره استقلال بعد از گلزنی مقابل نساجی، روند گلزنی‌های خود را دنبال کرد و در هفته هفتم و مصاف حساس مقابل گل‌گهر سیرجان موفق شد دروازه گل‌گهر را فرو بریزد. محمد محبی که وینگری خوش‌تکنیک، فرصت‌طلب و چارچوب‌شناس است، در مصاف هفته هشتم برابر فولاد خوزستان، آبی‌ها را از شکست خانگی مقابل فولاد نجات داد و توانست برابر قرمزپوشان اهوازی گل بزند تا برای سومین بازی متوالی در ترکیب آبی‌پوشان پایتخت بدرخشد.

محبی حالا با توجه به گلزنی‌اش مقابل فولاد خوزستان به جمع بازیکنان ۳ گله جدول گلزنان پیوست و در کنار کوین یامگا در تلاش است تا بتواند به رکورد یورگن لوکادیا برسد و چهارمین گل خود را هم به‌ثبت برساند تا در کورس آقای گلی مهاجم هلندی سرخ‌پوشان پایتخت را مهار کرده و خود را صدرنشین جدول گلزنان کند. محبی برای رسیدن به صدر جدول گلزنان امیدوار است بتواند با گلزنی برابر ذوب‌آهن به روند درخشان خود در استقلال ادامه بدهد و برای چهارمین بازی پیاپی در ترکیب آبی‌ها موفق به گلزنی شود.

ستاره آبی‌ها چشمِ «کی‌روش» را هم گرفت

محبی که یکی از مهره‌های محبوب ریکاردو سا پینتو محسوب می‌شود، بعد از درخشش در ترکیب استقلال توانست نظر مساعد کارلوس کی‌روش را جلب کند و در اولین اردوی تیم ملی با حضور این سرمربی پرتغالی حضور پیدا کرد. البته که محمد محبی نتوانست همراه ملی‌پوشان عازم اتریش شود و کی‌روش روی نام او خط قرمز کشید اما حالا با توجه به تداوم روند درخشش‌های او در ترکیب استقلال، سرمربی پرتغالی مجاب شده تا از محبی برای حضور در تیم ملی دعوت کند.

کارلوس کی‌روش بعد از اتمام هفته هشتم لیگ برتر از ۱۶ بازیکن برای حضور در دوره ارزیابی فنی دعوت کرد که یکی از آن‌‎ها محمد محبی ستاره جوان استقلال است تا او با توجه به درخشش در ترکیب آبی‌ها، شانس حضور در جام جهانی را به‌دست آورد و احتمال آنکه بتواند همراه شاگردان کی‌روش به قطر سفر کند، بیشتر شود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *