بزن و بکوب "مهراوه شریفی نیا" تو محفل پشت صحنه ای؛ گیسای شلوووغ و فر چی میگه!

مهراوه شریفی نیا که اصولا حاشیه ای ندره اما خیلی هنرمنده و اینبار هم در پشت صحنه از هنر پیانو نوازیش رونمایی کرد.

شایانیوز- مهراوه شریفی نیا از بازیگرای جذاب و توانای سینما و تلویزیونه که البته با وجود اینکه دو پارتی شاخ تو سینما داشت و خودش هم چهره و استعداد خوبی برای این عرصه داشت، اما چندان بر روی پرده نقره ای دیده نشد و بیشتر کارنامه کاری خود را با ایفای نقش تو سریال های تلویزیونی پر کرد! چرا این موضوع تعجب داره؟ چون این روزا بازیگرای خانوم و آقا تلاش بر این دارند تا هر طور که شده بدو بدوووو فقط برسن به سینما و شبکه خانگی اما مثلا مهراوه شریفی نیا ترجیحش بر این بود تا با جعبه جادویی دیده بشه که شد! مهراوه شریفی نیا همونطور که میدونید دختر محمدرضا شریفی نیا و آزیتان حاجیان می باشد و خب اصلا اگه بازیگر نمیشد باید شک میکرد! مهراوه بانو سالهاست که در این عرصه فعالیت داره و از همون بچگی اومده جلو دوربینه اما با این تفاوت که تایم تحصیلش دیگه دیده نشد تا اینکه مهراوه شریفی نیا رو در سن جوانی و با چهره ای بزرگ شده و پخته دیدیم!

mehraveee_70811119_396892424590041_1257545328610106946_n

وقتی مهراوه شریفی نیا از هر انگشتش شونصدتا هنر میباره!

مهراوه شریفی نیا اصلا و ابدا اهل حاشیه سازی نیست و اما خب خیلی تو پیج اینستاگرامش اکتیوه و همین موضوع باعث میشه تا کاربر با روحیات شخصی خانوم بازیگر آشنا بشه. مهراوه شریفی نیا علاوه بر بازیگری هنرهای دیگری هم داره که یکیشون موسیقی هستش و مهراوه درش قهاریه واسه خودش!

مهراوه شریفی نیا همونطور که گفتیم تو اینستاگرام عکس و فیلم زیاد میذاره و اصلا هم دربند فیلتر بازی و تصاویر شاخ طور نیست، بلکه هر آنچه که اتفاق بیوفته و از دلش بیاد رو میذاره به اشتراک. خانوم بازیگر مدتی پیش ویدیویی ازخود پست گذاشت که در حال نواختن پیانو هستش که البته پشت صحنه سریال “دل” بوده و این بازیگر خوش فیسمون از هنرش رونمایی کرده.

تیپای صفر و صد مهراوه شریفی نیا که چشمو به خودشون خیره میکنه! یکی از زیبایی و دیگری از نامتعارفی!

مهراوه شریفی نیا از اون دسته بازیگراییه که تو فیلم و سریالاش خوشتیپ و اروپایی دیده میشه اما در واقعیت چندان نشونه های خوبی تو ظاهرش نمی بینید که البته شاید یکی از دلایلش این باشه که کمی تا قسمتی تپلیه و به بابا جانش رفته!

مهراوه شریفی نیا گاهی در  مراسمات سینمایی عکاسان رو خیره ظاهر خودش میکنه و با عشوه های ظریفش عکس و ویدیوهای زیبایی رو میسازه و گاهی هم اونچنان بدتیپ میشه که انگار از خواب بیدار شده و اومده تو مراسم، بدون کمترین توجهی به سایز بودن و آراسته بودن لباسش!

مثلا در ادامه دو تیپ از این بازیگر مشاهده می کنید که یکیش برای تو ایرانه و دیگری در مراسمی خارجی! مهراوه بانو که پوستی سفید هم داره اصولا پاشنه بلند میپوشه که روش کفشش باز باشه و این نیز از آیتم های مورد علاقه خانوم بازیگر محسوب میشه.

Untitled

مهراوه+شریفی+نیا (1)

مهراوه شریفی نیا اینجوری چهرش متفاوت شده میون همکاراش!

از این ها که بگذریم مهروه بانو کلا فیس نچرالی داره و اهل کارایی که دست انسان توش قاطی باشه و باعث بشه زیبایی خدادادیش کم بشه، نیست. جذابیتای ظاهری مهراوه شریفی نیا موهاش هستش که البته خانوم خانوما هم بیشتر اوقات سعی داره تا این آیتم جذاب رو نشون بده و خودنمایی داشته باشه. از دیگر موارد زیبای خدادادیه مهراوه میشه به چشمای رنگیش اشاره کرد که در سینمای ایران داشتن چشمای رنگی به نوعی امتیاز مثبت حسابی میشه تا زودتر مشهور بشه و بره بالا…در ادامه تصاویر جالب خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که موارد گفته شده توشون داره داد میزنه!!

193662923_895411157988064_3238682180441436607_n+(1)

اما علایقی که مهراوه شریفی نیا ازشون میگه!

یه دوره ای پیانو و ریاضی هم درس می دادم. فکر می کنم سیستم آموزشی ما یه اشکالاتی داره که دلم می خواد رفع بشن، کلی هم براشون ایده دارم. دوست ندارم ۱۲ سالی که در مدرسه برای خود من تلف شد برای بقیه بچه ها هم تلف بشه! من آموزش رو دوست دارم و یه جورایی دغدغه اش رو دارم.

دوست دارم وقتی چیزی رو به کسی آموزش میدن نتیجه داشته باشه، مثلاً اگر درس جغرافی را ۲۰ می گیریم خیلی بده که سال بعدش ندونیم فلان کشور در کدام قاره هستش، ندونیم فرهنگش چیه! حکومت اش چطوره یا کدام شخصیت های معروف از اونجا اومدن.

به نظرم در این ۱۲ سال میشه یکسری اطلاعات عمومی کاربردی رو به بچه ها آموزش داد که تو ذهنشون حک بشود. الان مدرسه شده جایی برای درس خوندن در حالیکه باید جایی باشه برای یاد گرفتن چطور درست زندگی کردن. دوست دارم به بچه ها چیزهای کاربردی یاد بدم.
 
Untitled
 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *