تیتر خبرها

بعد از آجورلو، درویش هم برکنار می‌شود!

برخی اخبار غیررسمی حاکی از آن است که شاید رضا درویش هم به زودی، جایش را به شخص دیگری بدهد.

آیا بعد از تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم عوض خواهد شد؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، شوکه‌کننده‌ترین خبر یکساعت اخیر برای استقلالی‌ها، برکناری مصطفی آجورلو از مدیرعاملی این باشگاه و بازگشت علی فتح‌الله‌زاده به استقلال بود.

این اتفاق در حالی رخ داده که حدود دو سه هفته قبل شایعاتی درباره برکناری آجورلو و همچنین رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس منتشر شده بود که توسط مسئولان هر دو باشگاه تکذیب شد و حتی همین دیشب بود که فرشید سمیعی به عنوان سخنگوی باشگاه استقلال، در گفت و گوی رادیویی با برنامه وقت اضافه رادیو ایران، شایعات مربوط به تغییرات مدیریتی در این باشگاه را تکذیب کرد اما او هم نمی دانست به فاصله ۲۴ ساعت از گفت و گویش، سردار آجورلو از سمتش برکنار شود.

اما حالا که سردار آجورلو رفته، برخی اخبار غیررسمی حاکی از آن است که شاید رضا درویش هم به زودی، جایش را به شخص دیگری بدهد. این خبری است که طی چند دقیقه گذشته در برخی کانال‌های هواداری استقلال و چند کانال ورزشی و فوتبالی منتشر شده و معلوم نیست تا چه اندازه صحت داشته باشد اما اگر این اتفاق رخ دهد، به نظر می‌رسد دلیل برکناری مدیران سرخابی، می تواند یک موضوع مشترک باشد. دلیل برکناری آجورلو هم هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است و گمانه‌زنی‌ها در این باره حقوقی و غیرقابل انتشار است!

فعلا که البته اتفاقی برای درویش نیفتاده اما باید دید تغییرات مدیریتی در استقلال، به دیگر باشگاه محبوب پایتخت هم کشیده خواهد شد یا نه.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *