“بن افلک” همسرش “جنیفر لوپز” را تنها گذاشته است!

در این پست “بن افلک” همسرش “جنیفر لوپز” را تنها گذاشته است! را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله نگاه نو همراه باشید.

بن افلک همسرش جنیفر لوپز را تنها گذاشته است.

پس از دعوای زوج جنجالی هالیوود در فرش قرمز، جنیفر لوپز بدون همسرش بن افلک در مراسم‌های تبلیغ فیلم جدیدش حاضر شده است!

وقت صبح– جنیفر لوپز و بن افلک، زوج محبوب هالیوودی که برای عشق عمیقشان شناخته شده‌اند حالا درگیر مشکلات بزرگی شده‌اند!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جنیفر لوپز پس از مشاجره با بن افلک، به تنهایی بر روی فرش قرمز تبلیغات فیلم جدید خود ادامه داده است.

جنیفر لوپز در عکس‌های جدیدی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است خیره کننده به نظر می‌رسد. خانم خواننده و بازیگر تبلیغات برای جدیدترین فیلم اکشن خود را بدون همسر جدیدش ادامه می‌دهد.

جنیفر لوپز با شایعات جنجالی مشکلات احتمالی ازدواج خود رو به رو شده است. حضور این خانم بازیگر بدون همسرش برای تبلیغات فیلم جدیدش به نام «The Mother» به این شایعات دامن زده است.

این زوج تبلیغ این فیلم را در کنار یکدیگر آغاز کرده‌اند. با این حال پس از جر و بحث آن‌ها بر روی فرش قرمز حالا جنیفر لوپز به تنهایی به تبلیغ فیلمش ادامه می‌دهد.

جنیفر لوپز ۵۳ ساله ظاهری فوق العاده از خود را در عکس‌های جدیدش به نمایش گذاشته است.  او یک کت بلند کرم رنگ را بر روی پیراهن مشکی رنگ خود به تن داشت.

جنیفر لوپز ظاهر خود را با یک جفت کفش شفاف و پاشنه بلند تکمیل کرده است. زنده شد. او ظاهر درخشان خود را با یک عینک آفتابی مشکی بزرگ و یک کیف مشکی به پایان رسانده است.

ظاهر شیک و زیبای جنیفر لوپز

جی لو در بخش توضیحات این پست خود به ۲۴۴ میلیون دنبال کننده خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام گفت: «آماده برای پشت سر گذاشتن آخر هفته.» جنیفر لوپز پست دیگری نیز از آرایش بی‌عیب و نقص خود به اشتراک گذاشته است.

خانم خواننده مشهور در نقش یک قاتل بی رحم!

فیلم جدید اکشن و مهیج این خانم بازیگر و خواننده به تازگی در شبکه پخش خانگی نتفلیکس منتشر شده است. جنیفر در این فیلم نقش «مادر» را ایفا می‌کند. یک قاتل که چند سال پیش دخترش را رها کرده است. اکنون این خانم قاتل در تلاش برای محافظت از دخترش است.

حضور بن افلک و جنیفر لوپز بر روی فرش قرمز اولین نمایش این فیلم جنجالی بزرگ برای این زوج در پی داشت. این هنرپیشه‌های هالیوودی به وضوح در حال مشاجره و بحث دیده شده‌اند.

بن افلک و جنیفر لوپز در حال مشاجره بر روی فرش قرمز
بن افلک و جنیفر لوپز در حال مشاجره بر روی فرش قرمز

جنیفر لوپز و بن افلک درباره این مشاجره هیچ صحبتی نکرده‌اند. با این وجود منبعی نزدیک به این زوج فاش کرده است که بن افلک همسرش را پس از یک جر و بحث بر روی فرش قرمز، تنها گذاشت.

ویدیو دیگری این زوج را در حال حرکت به سمت ماشین خود نشان می‌دهد. با این حال بن افلک به بداخلاق به نظر می‌رسید در ماشین را بر روی همسر سوپراستار خود کوبید. بن افلک و جنیفر لوپز در ماه جولای سال گذشته ازدواج کردند.

منبع : وقت صبح

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *