تیتر خبرها

بهاره رهنما جهت آبجکشن مثل مواد جوجه خوابید تو لوازم آرایش؛ دُخیش چه تَتوییه!

بهاره رهنما یکی از بازیگرای حرص دربیار و جنجالی محسوب میشه که اینبار دیگه از شرایط وخیم کشور هم جهت پولزایی خودش استفاده کرد!

شایانیوز- بهاره رهنما رو همه ما می شناسیم که هنرمندی با استعداد در زمینه بازیگری بود اما خب چرا گفتیم بود چون بهاره رهنما دیگه خیلی وقته که به عنوان بازیگر شناخته نمیشه و شخصیتی بسیار منفور پیش مخاطب پیدا کرده. البته که قطعا شیطان هم باشی باز عده ای طرفدار تو هستند پس نمیشه گفت هوادارای بهاره رهنما به صفر رسیده و خانوم خانوما هم به نوبه خودشون دوست دارانی دارند که خب مشخص نیست دقیقا چیه ایشون رو دوست دارند!!

چرا اینو میگیم چون بهاره رهنما تو هیییچ موضوعی پیشتاز نیست. از استایل و نوع پوش گرفته که هر چند وقت یکبار فازی جدید داره چه اون موقع که کم حجاب بود و چه حالا که به گفته خودش با حجاب شده! یا مثلا از لحاظ کار و کاسبی که ایشون از خدایان حاشیه هستند و با تغییر روندی که تو راه زندیگشون دادند مثل بنننز پول پارو کردند و حالا بهاره رهنما رو خیلیا به عنوان یه بلاگر ناجور که از شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو تبلیغ میکنه، می شناسند! و یا حتی از لحاظ بازیگری هم بهاره رهنما همیشه هنرمندی طنز بوده اما خب اینجوری که مثلا همیشه و همیشه تو یه غالب دیده میشده و چالش خاصی رو تجربه نکرده! البته موضوع دیگری هم هست اونم اینه که بهاره خانوم در ازدواج و عشق و عاشقی هم چندان پرونده خوشی ندارند و بعد از اینکه از پیمان قاسم خانی جدا شد و به سرعت همسر امیرخسرو عباسی شد، کم کم عکسای عجیب و ناپسند و رفتارهای مسخره ریخت شد رو داریه و حالا هم بهاره رهنما با دو طلاق به صورت مجرد زندگی میکنه، البته که سر و صدایی هم از شوهر سوم به گوش میرسه!!

Untitled

وقتی بهاره خانوم رهنما از اعتراضا واسه پر کردن جیب خودش استفاده میکنه!

حالا همه اینا به کنار میدونید که بهاره رخانوم رهنما تو هممممه موضوعی دست بردن و سیس بلدی میگیرن. اما اینبار بهاره رهنما ویدیویی منتشر کرد که خب جدا از اینکه آرایش و سایه چشمی بسیااار غلیظ داشت جوری که انگاری یه پالت کامل سایه خالی کرده رو چشماش، از طرفی هم حجاب سفت و سخت و پیرسینگ ابروش به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفت؛ صحبت هایی هم داشت که خب حتی یه کامنت مثبت هم نگرفت. 

خانوم خانوما که همیشه و همیشه خودشون رو مدافع حقوق زنان و زنان شاد میدونستن و میگفتن از زنان شاغل میخوام حمایت کنم در صورتی که گونی گونی پول ازشون به جیب میزدن و تنها تبلیغشون رو میکردن، حالا در اعتراضات اخیر کشور لام تا کام صداشون در نیومد!

ladyrain.baharehrahnama_292493995_293056979668810_476559584376203953_n+(1)

البته که هر موضوعی سلیقه خودش رو میخواد اما همه ما میدونیم که بهاره رهنما چه مدلیه و چه اعتقادی داره به همین علت  جای تعجب داره که خانوم خانوما چطور شد حالا یهو سکوت کردن و تنها برای تبلیغ کار خودشون اون هم در یوتیوب صداشون دراومده؟! به قول بسیاری از کاربران پس این هیچ هدفی پشتش نیست جز اینکه بهاره رهنما قصد داشته تا حتی از این شرایط هم پولش رو بزنه به جیب و تازه منت هم سر بانوان میذاره که من به خاطر شما فلان کردم!!!

نمونه ای از کامنت های مردم نمونه ای از کامنت های مردم

اما پریا دختر متفاوت و خاصِ بهاره این روزا چه میکنه؟!

پریا برخلاف مامانش اصلاً اهل فضای مجازی و اینستاگرام و خودنمایی کردن نیست و تمام عشقش موسیقیه. خانوم خانوما که گویا بعد از چند سال اقامت و تحصیل تو فرانسه به ایران برگشته به تازگی یه ویدیو از کارش تو اینستاگرام منتشر کرد. البته نوازندگی پریا خانوم خیلی به دل هواداراش نشست و کاربرا اومدن گفتن انگار دختر بهاره رهنما داره ووووزلا می زنه!

از طرفی مدتی پیش پریا خانوم قاسم خانی از اونجایی که یه عکس مامان کُشون منتشر کرده بود نشون میده که رابطه بسیار خوبی با همسر پدرش داره و چرا که همونطور که در ادامه مشاهده می کنید تصویری عاشقانه از اونها به اشتراک گذاشت که خب برای کاربران جای تعجب داشت!

Untitled (1)

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *