بهاره رهنما شوهرو بیخی نشده و با شازده عرب رفت تو فاز؛ دُخیش چه حالی به زن بابا میده!

بهاره رهنما که دیگه حاشیه هاش بیشتر از شهرتش شده و پشت بند هم در حال شوهر کردنه، اینبار از هخمکسر سوم خود رونمایی کرد و شاه همرو درآورد!

شایانیوز- بهاره رهنما رو همه ما می شناسیم چرا که از بازیگران قدیمی و البته پر حاشیه میان هنرمندان سینما و تلویزیون می باشد. بهاره رهنما تا مدتی تنها یک بازیگر بود اما خیلی وقته که خانوم خانوما تغییر کاربری دادن و حالا تبدیل به یک بلاگر همه فن حریف شدن که هیچ تبلیغی از زیر دستشون در نمیره و هرررر چی گیر میارن معرفی می کنن! بهاره رهنما البته که در حاشیه سازی و جنجال نیز دستپخت خوبی داره و تا به حال تونسته با این روش کلییی خودش رو روی بورس نگه داره و با وجود اینکه بازیگری رو ول کرده اما همچنان بولد باشه!

حالا حاشیه سازی بهاره رهنما از کجا استارت خورد؟ از اونجایی که خانوم خانوما تا از همسر اول خود یعنی پیمان قاسم خانی طلاق گرفت بدوووو رفت سراغ دومی و با آقای امیرخسرو عباسی ازدواج کرد! بعد از اینکه حسابی ادا و اطوار هایی عجیب با ایشون نشون مردم دادند طولی نکشید که بهاره رهنما برای بار دوم اسمش رفت رو سر در خانومای طلاق گرفته و برای بار دوم ایشون رو مجرد دیدم! 

حالا به تازگی تصویری از بهاره رهنما در حال دست به دست شدنه که نشون میده خانوم خانوما دوباره حلقه به دست داره میشه و اینبار در میان تعداد زیادی طلاب و بانوان محجبه حضور داره. همین شد تا برخی از کاربران بگن بهاره رهنما رفت واسه سه تایی شدن و برخی هم گفتن این همون امیرخسروعه!

Untitled

وقتی شوهر سوم تو باشگاهِ بهاره رهنما هم نفوذ کرده!

البته که این ازدواج سوم تنها برای این تصویر نبود چرا که مدتی پیش هم بهاره رهنما ویدیویی از خود، البته از دست چپ خود منتشر کرد که نشون میداد حلقه داره و خیلیم دوست داتش به این موضوع تاکید کنه! همین شد تا خیلی از کاربران بگیم خانوم خانوما تا سه نشه بازی نشه رو اجرا کرده و رفته تو فازی جدید!

در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید که خب مشخصه از قصد انقدر زوم کرده تا یه چیزایی رو بفهمونه! یکی نیست به این بازیگر مشهورمون بگه نکشیمووون با اینمه ورزشی که میکنی و ملوس وزنه میزنی!

وقتی پریا مامانشو جلو زن باباش خاکشیر میکنه!

حالا یکم از احوالات بهاره رهنما دربیایم و برسیم به تنها دخترش پریا قاسم خانی، باید بگیم که ایشون نیز به مانند مامان جانشون یه روحیه عجیب پسند دارند اما نکته جالب اینجاست که در مورد مجازی بازی دقیقا نقطه مقابل مادرش قرار داره و چندان اهل اینستاگرام و انتشار هررر چیزی نیست.

خب میدونیم که پیمان قاسم خانی نیز بالاخره بعد از چند سال تنهایی سرانجام با میترا ابراهیمی ازدواج کرد. گرچه فاصله سنی این زوج زیاده و همچون پدر و دختر میمونن، اما انگاری تفاهم خوبی دارن و همانمند خانوم رهنما و آقای عباسی به دنبال ایجاد حاشیه به هر قیمتی نیستن!

از طرفی مدتی پیش پریا خانوم قاسم خانی از اونجایی که یه عکس مامان کُشون منتشر کرده بود نشون میده که رابطه بسیار خوبی با همسر پدرش داره و چرا که همونطور که در ادامه مشاهده می کنید تصویری عاشقانه از اونها به اشتراک گذاشت که خب برای کاربران جای تعجب داشت!

Untitled

بهاره رهنما اومد خااااص شه زد تو تریپ ننه آشوبِ جیران

البته این اولین حاشیه خانوم بازیگر نیست و بهاره بعد از جدایی از امیرخسرو یک تغییر مهم دیگر هم داشت که مربوط به ظاهر خانوم بازیگر میشه. بهاره که زمانی خیلی پایبند به حجاب نبود و پوشش معمولی داشت حالا از یک طرف خیلی حجاب سفت و سختی داره و از یک طرف خیلی غلیظ آرایش می کنه کلاً پارادوکس داره! خانم البته به تازگی یک قدم به جلو برداشته علاوه بر آرایش تند کلی هم انگشتر و طلا به خودش آویزون کرده و البته با آیفون ۱۳ پرومکسش انگار خواسته خودی نشون بده!

unknown_305792370_173503011899228_667455501156053987_n

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *