بهترین برندهای شامپو مناسب برای استفاده روزانه

در این پست بهترین برندهای شامپو مناسب برای استفاده روزانه را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله نگاه نو همراه باشید.

بهترین برندهای شامپو مناسب برای استفاده روزانه

در پاسخ به این سوال که بهترین شامپو استفاده روزانه چیست، باید به اهمیت نوع شامپو و تناسب آن با جنس مو اشاره کرد.

بارها و بارها گفته شده که از مصرف روزانه شامپو خودداری کنیم؛ چراکه این امر موجب خشک‌شدن پوست سر و متقابلا شکننده‌شدن تارهای مو می‌شود.‌ پس چاره کار چیست؟

برای پاسخ به این سوال در این مقاله با ما همراه باشید. زیرا قصد داریم با معرفی بهترین برندهای شامپو روزانه، به حفظ سلامت و زیبایی موهای شما کمک کنیم.

شامپو استفاده روزانه چیست و چه تفاوتی با شامپوهای معمولی دارد؟

قبل از هر چیزی باید بگوییم که چربی موها، همان سبومی بوده که توسط پوست سر ترشح می‌شود. این چربی با حفظ رطوبت طبیعی پوست از موها حفاظت می‌کند؛ بنابراین وجود آن ضروری است.

از طرفی دیگر وظیفه شامپو پاکسازی پوست سر از چربی‌هاست. اما به‌نظر شما استفاده از هر شامپویی می‌تواند سلامت موهای شما را تضمین کند؟ در حقیقت شامپوهای معمولی حاوی مقادیر زیادی از سولفات هستند که موجب از بین‌رفتن پروتئین مو، ضعیف‌شدن ریشه و ریزش مو می‌شوند.‌

این شامپوها به‌علت میزان بالای سولفات، کف زیادی هنگام شست‌وشو تولید می‌کنند که قدرت پاک‌کنندگی بالای آنها را نشان می‌دهد. اما غافل از اینکه این مسئله معایبی همچون خشکی و موها را به‌همراه دارد.

در مقابل شامپو استفاده روزانه به‌علت عدم وجود سولفات، آسیب شامپوهای معمولی را به‌دنبال ندارد. این شامپوها کف زیادی تولید نمی‌کنند اما توانایی پاک‌کنندگی چربی و آلودگی‌های محیط را دارا هستند.

این نوع محصول در ترکیبات خود ماده‌ای به نام سورفکتانت داشته که نسبت­به سولفات تمیزکنندگی کمتری دارد اما در عوض، فاقد ضررهای جانبی است‌.

بهترین برندهای شامپو استفاده روزانه مناسب برای موهای چرب

اگر شما هم موهای چربی دارید، حتما تجربه کرده‌اید که یک یا ۲ روز پس از حمام، موها به قدری چرب می‌شوند که گویی مدت‌هاست تمیز نشده‌اند. این یک مسئله ناراحت‌کننده برای بسیاری از افراد است.

اگر دوست دارید بدون اینکه ریشه موهایتان ضعیف شود چربی آنها را کنترل کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده روزانه از محصولاتی است که فاقد هرگونه مواد شیمیایی مضر هستند.

در ادامه این بخش به معرفی این محصولات خواهیم پرداخت.

شامپو شون

عقیده همه افراد این است که بهترین و مناسب‌ترین شامپو، محصولی بوده که بعد از استفاده موها را دچار خشکی و زبری نکند.

آنها همواره به‌دنبال شامپوهایی هستند که با استفاده از مواد گیاهی و مواد موثر طبیعی، فرمول‌بندی و تولید شده باشند.

شامپو شون یکی از بهترین شامپوهای روزانه بوده که به زیبایی و درخشندگی فوق‌العاده موهای شما کمک شایانی می‌کند.

در واقع همه شامپوها دارای ترکیباتی مشترک مثل سورفکتانت، رنگ، اسانس و فوم بوستر هستند اما آنچه که اهمیت دارد، بخش غیر مشترک شامپوها مانند ویتامین‌ها و‌ مواد معدنی است.

شون، حاوی عصاره‌های گیاهی مثل نعنا و چای سبز است که در تقویت موهایتان نقش موثری دارد.

بهترین برندهای شامپو مناسب برای استفاده روزانه

شامپو سینره

شامپو استفاده روزانه با ترکیبات ملایم و طبیعی موجب کاهش تدریجی چربی اضافی مو می‌شود. شامپو سینره با این خواص، به تعادل PH پوست سر کمک می‌کند.

همچنین با تخریب باکتری‌های زیان‌بار از ایجاد بوی ناخوشایند پیشگیری می‌کند. سینره دارای خواص ضد التهاب بوده که در شفافیت و شادابی موهای شما نقش پررنگی دارد.

شامپو جوانه گندم

این شامپو استفاده روزانه دارای مقادیر زیادی ویتامین B، املاح معدنی، پروتئین و اسیدهای چرب ضروری است که نیاز موهای شما را کاملا فراهم می‌کند.

شامپو جوانه گندم دارای روغن‌های زیتون و جوجوبا است که لطافت و درخشندگی بی‌نظیری به موهایتان می‌بخشد.

اگر از التهاب و خارش پوست سر خود رنج می‌برید، مصرف روزانه این شامپو برای شما ضروری است. زیرا با دارابودن عصاره‌های گیاهی در ترکیبات خود، حساسیت‌های پوستی شما را بهبود می‌‌بخشد.

شامپو لافارر

شامپو استفاده روزانه لافارر بهترین گزینه برای موهای چرب و کدر است. عصاره‌های گیاهی به‌کار رفته در آن به حفاظت از تارهای موی شما در برابر عوامل محیطی و شیمیایی مخرب کمک می‌کند.

در حقیقت این شامپو حاوی پروتئین‌های هیدرولیزه‌­شده، عصاره چای سبز، بابونه آلمانی، بابونه رومی و عصاره گیاه مریم­گلی است که علاوه‌بر رفع شوره سر شما، حس لطافت و سرزندگی به موهایتان می‌دهد.

شامپو سریتا

شوره سر یک عارضه پوستی شایع در بین مردم بوده که هم از جنبه ظاهری و هم اجتماعی، برای افراد مبتلا ناخوشایند است.

شامپو ضد شوره سریتا با داشتن عصاره بید در ترکیبات خود، به‌طور کاملا شگفت‌انگیزی شوره و چربی اضافی موهای شما را کنترل می‌کند.

همچنین به منظور تنظیم PH و احیای پوست سر، موجب لایه‌برداری و پاکسازی پوست از قارچ‌ها که عامل اصلی شوره هستند، می‌شود.

سریتا با رطوبت‌رسانی موثر خود به‌عنوان تسکین‌دهنده موهای ضعیف و آسیب‌دیده شناخته می‌شود.

بهترین برندهای شامپو مناسب برای استفاده روزانه

شامپو مای

برند مای در تولید شامپوهای خود، تمام نیازهای موهای چرب را در نظر گرفته است. به‌همین دلیل، مای بهترین شامپو استفاده روزانه شناخته می‌شود که با قیمتی عالی می‌تواند رضایت شما را به­دست بیاورد.

ترکیب اصلی این شامپو عصاره لیمو و آلوئه‌ورا بوده که نقش به‌سزایی در تغذیه ریشه و ساقه موهایتان ایفا می‌کند. همچنین آلوئه‌ورا با خاصیت‌های فراوان خود، حساسیت‌های پوستی را تا حد زیادی رفع می‌کند.

اگر انتخاب شما برای شست‌شوی روزانه موهایتان برند مای است، شاید بهتر باشد بدانید که این شامپو فاقد پارابن بوده و با ترکیبات ملایم خود با انواع موها سازگاری دارد.

جمع‌بندی

شامپو استفاده روزانه با خواص تاثیرگذار خود، انواع مختلفی دارد که برای هر فرد با هر جنس مو مناسب است. ترکیبات ملایم این شامپوها بدون آسیب‌رساندن به چربی سطح پوست، آلودگی‌های موهایتان را می‌زداید.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که از موهای چرب خود رضایت ندارید، قطعا در فصل تابستان بعد از انجام فعالیت‌های طولانی و تحرکات روزانه نیاز به استحمام مداوم خواهید داشت.

توصیه ما به شما مصرف روزانه شامپوهایی است که آسیبی به تار موها وارد نکند.‌

این شامپوها با پاک‌کردن آلودگی‌ها، یک لایه چربی طبیعی روی پوست سر ایجاد می‌کنند که نمای درخشانی ندارد و در نتیجه موی شما چرب دیده نمی‌شود.

در این راستا پیشنهاد می‌کنیم که محصولات شست‌وشوی موی خود را از فروشگاه خانومی تهیه کنید.

فروشگاه خانومی، بهترین عرضه‌کننده لوازم بهداشتی و آرایشی بوده که مجموعه کاملی از برندهای مورد نیاز شما را تامین می‌کند.

شما با خرید آنلاین با بهره‌گیری از راهنمایی‌ها و مشاوره فروشندگان، می‌توانید لذت خریدی مطمئن و آسان را تجربه کنید.

منبع : وقت صبح

مطلب پیشنهادی

2011444

دانلود سریال قطب شمال قسمت ۴ چهارم (دانلود قسمت ۴ قطب شمال) کامل با حجم رایگان

در این پست دانلود سریال قطب شمال قسمت ۴ چهارم (دانلود قسمت ۴ قطب شمال) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *