بهترین حرکت برای بیت کوین چیست؟!

BTC

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که استخراج‌کنندگان بیت‌کوین ممکن است برای تخلیه آماده شوند

شایانیوز- ماینرهای بیت کوین دیروز ۱۴ هزار بیت کوین را از حالت ذخیره خارج کردند همانطور که توسط یک تحلیلگر در یک پست CryptoQuant اشاره شد، ذخیره ماینر BTC طی روز گذشته شاهد سقوط چشمگیری بوده است.«ذخایر ماینر» شاخصی است که مقدار کل بیت کوین ذخیره شده در کیف پول همه ماینرها را می سنجد. هنگامی که ارزش متریک بالا می رود، به این معنی است که تعداد خالصی ازتوکن ها در حال حاضر وارد کیف پول های ماینر می شوند.

اگر این روند ادامه دار شود نشان دهنده این است که ارزهای زنجیره ای در حال حاضر در حال انباشته شدن هستند و بنابراین می تواند به قیمت ارز دیجیتال کمک کند و آن را در مسیر صعودی قرار دهد.از سوی دیگر، کاهش ارزش ذخایر نشان می دهد که ماینرها در حال حاضر مقدار خالصی از BTC را برداشت می کنند.از آنجایی که آنها معمولاً توکن های خود را برای فروش در صرافی ها انتقال می دهند، این نوع روند می تواند برای ارزش بیت کوین تهدید کننده باشد. اکنون نمودار زیر روند ذخیره ماینر بیت کوین را در چند سال گذشته نشان می دهد:

index

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، ذخیره ماینر بیت کوین طی روز گذشته کاهش قابل توجهی داشته است. نمودار همچنین شامل داده‌های دو شاخص دیگر است: شاخص موقعیت ماینرهای BTC و خروجی ماینرهای BTC.کاری که “شاخص موقعیت ماینرها” (MPI) انجام می دهد این است که این مقدار جریان خروجی را با میانگین متحرک ۳۶۵ روزه مقایسه می کند.

این به ما می گوید که چگونه فروش فعلی ماینر ممکن است با آنچه در دوره سال گذشته مشاهده شده مقایسه شود. این شاخص دیروز یک جهش بزرگ را ثبت کرد. دو بار آخر که چنین جهش های بزرگی مشاهده شد، بیت کوین مدتی بعد شروع به کاهش کرد (یا بلافاصله در صورت افزایش در آوریل). اگر روند گذشته در حال تکرار باشد، ممکن است برای بیت کوین تهدیدکننده باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2023622

بهترین مرکز چاپ پارچه در تهران کجاست؟

در این پست بهترین مرکز چاپ پارچه در تهران کجاست؟ را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *