بهترین فرصت پیش روی پرسپولیس!

برد در دو دیدار آینده می تواند باعث ایجاد اختلاف امتیاز احتمالی پرسپولیس با دیگر تیم های مدعی شود.

خلاف بازی های دشوار پرسپولیس در سه بازی پیاپی در هفته های هفتم، هشتم و نهم مقابل تراکتور، سپاهان و مس رفسنجان، حالا یحیی گل محمدی و شاگردانش در دو بازی آینده مقابل تیم های پایین جدول قرار گرفته و امیدوارند در ۱۸۰ دقیقه پیش رو ۶ امتیاز کامل را مال خود کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ رویارویی با دو تیمی که از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده اند و تیم های پایین جدول هستند و پیروزی برابر آن ها در شرایطی که دیگر تیم های مدعی در دو هفته آینده بازی های سخت تری دارند می تواند باعث ایجاد اختلاف امتیاز مناسب در صدر جدول شود.

استقلال به عنوان جدی ترین رقیب پرسپولیس که با سرخ ها هم امتیاز است، در هفته دهم به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت. اگرچه برگزاری بازی در تهران کفه ترازو را به نفع آبی ها سنگین تر می کند اما باید دید انگیزه های مهدی رحمتی برای پیروزی مقابل استقلال و ساپینتو چقدر است. فراموش نکنیم فصل قبل و این فصل مربیان استقلالی در مصاف با تیم سابق خود چندان موفق نبوده اند و باید دید رحمتی هم جزو این نفرات خواهد بود یا نه.

در هفته دهم گل گهر به عنوان یکی دیگر از مدعیان در خانه میزبان تیم ذوب آهن است و سپاهان قرار است بازی سختی با تراکتور برگزار کند. بازی که هر نتیجه ای در آن کسب شود می تواند روی دیگر تیم های مدعی تاثیر بگذارد.

از این رو در هفته ای که به نظر می رسد پرسپولیس کار راحت تری در مصاف با ملوان خواهد داشت، باید دید در انزلی موفق به کسب چه نتیجه ای می شود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2016485

آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من

در این پست آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *