به زودی شاهد حرکت عجیبی از بیت کوین!

BTC

بیت‌کوین هنوز به کف نزولی خود نرسیده و احتمال دارد …

شایانیوز- به‌زودی ۱۳۷ هزار بیت‌کوین به ارزش حدود ۲.۸ میلیارد دلار به بازار عرضه می‌شود. در سال ۲۰۱۴ بود که صرافی Mt. Gox در گزارشی اعلام کرد دچار هک شده و ۸۵۰ هزار بیت‌کوین آن گم شده بود؛ این صرافی حدود ۲۰۰ هزار بیت‌کوین را پیدا کرد و بااین‌حال کوین‌ها تاکنون قفل بوده‌اند. اکنون شرکت کوین‌ توانسته با طلبکاران مت‌گاکس به توافق برسند و این افراد بتوانند تا ۹۰٪ از بیت‌کوین‌های خود را پس بگیرند.

از طرفی نظرسنجی‌های انجام‌شده در بلومبرگ نشان می‌دهد انتظار ۶۰٪ سرمایه‌گذاران کریپتو بر این است که بیت‌کوین هنوز به کف نزولی خود نرسیده و احتمال دارد تا سطح ۱۰ هزار دلار کاهش را تجربه کند؛ این در حالی است که ۴۰٪ این افراد بر این باورند که بیت‌کوین به کف قیمتی خود رسیده و اکنون مسیر خود را برای رسیدن به سطح ۳۰ هزار دلار طی می‌کند. نکته قابل‌توجه با وجود نظرات متفاوت این است که شک و تردید درباره آینده کریپتو بسیار بالا رفته است.

بیت کوین (BTC) به روند اصلاحی اخیر خود ادامه داد و برای چهارمین روز متوالی به سمت حمایت بحرانی روانی ۲۰۰۰۰ دلار کاهش یافت. در حال حاضر، بزرگترین ارز دیجیتال بازار در مقیاس روزانه ۳.۵۱% ریزش کرده و با قیمت ۱۹۷۴۸ دلار معامله می شود. ارزش بازار بیت کوین اکنون معادل ۳۷۶.۰۸۱ میلیارد دلار و دامیننس آن ۴۲.۸% است. با توجه به تشکیل الگوی کنج صعودی در نمودار روزانه بیت کوین، برخی از تحلیلگران بر این باورند که احتمال سقوط قیمت به سمت تراز ۱۰ هزار دلار بیش از هر زمان دیگری تقویت شده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *