به نظرتون چه مانتویی برای خانم های تپل مناسبه؟ راهنمای خرید مانتو نسبت به فرم و سایز بدن

پوشیدن مانتو برای خانم ها، می تواند اعتماد به نفس آنها را افزایش دهد و به داشتن استایل شیک کمک کند، ولی آیا لباسی که پوشیدم به من می آید؟

شایانیوز- انتخاب یک مانتوی مناسب می‌تواند به ما کمک کند که نقص‌ های بدن خود را تا حد زیادی بپوشانیم. یک انتخاب درست باعث می‌ شود ما با هر شکل اندام، ظاهری زیبا و متناسب داشته باشیم؛ پس فقط کافی است که بدانیم چه چیزی مناسب ما است و یا چه چیزی باید بپوشیم. در ادامه این مقاله به بررسی استایل و باید و نبایدهای مانتو برای خانم های چاق یا درشت اندام می پردازیم، با ما همراه باشید.

در دنیای مد و فشن معمولا از مدل هایی استفاده می شود که اندام های ایده آلی دارند در صورتی که بخش عمده‌ای از جامعه، در طیف بی نقص و عالی قرار نمی گیرند و لازم است با آگاهی بیشتری اقدام به خرید لباس برای خود بکنند. مانتو بخش اعظمی از استایل خانم ها را تشکیل می دهد در نتیجه اثربخش تر از بقیه آیتم ها در ظاهر آنها است؛ پس انتخاب آن نیازمند دقت و حساسیت بیشتری است. یادمان باشد که ما با هر فرم بدن، سایز و اندام زیبا هستیم، اما درست لباس پوشیدن و انتخاب درست آیتم‌ ها، به ما کمک می‌کند که حس بهتری نسبت به خودمان داشته باشیم.

مانتو-برای-تپل ها

انتخاب مانتو نسبت به فرم اندام، ترفندهای لاغر دیده شدن

در افراد چاق اینکه تجمع چربی ها در کدام نقطه از بدن بیشتر به چشم می خورد یا اصطلاحا فرم هیکلی فرد، در انتخاب مدل مانتو بسیار مهم است. برای مثال افرادی که دارای بالاتنه های درشت یا همان فرم سیبی شکل هستند بهتر است از مانتوهای راسته و آزاد و افرادی که دارای فرم بدنی مثلث معکوس هستند بهتر است از مانتوهای کمر دار و یا مانتوهایی که در قسمت کمر جذب هستند استفاده کنند.

انواع-مدل-اندام-1

تاثیر رنگ مانتو بر روی اندام؛ اثر رنگ تیره

برای افرادی که دارای اندام های درشت هستند پیشنهاد می شود که از مانتوهایی با رنگ های سورمه ای، مشکی، شکلاتی و زرشکی استفاده کنند زیرا رنگ تیره همانطور که می دانید خطای دید ایجاد می کند و باعث لاغر و کشیده دیده شدن شما می شود. البته این به این معنی نیست که هرگز در استایل و انتخاب مانتو از رنگ های شاد استفاده نکنید شما می توانید در کنار مانتو از شال های رنگی و شاد و یا اگر پایین تنه باریکی دارید از شلوارهای رنگ روشن استفاده کنید.

مانتو-مشکی

تاثیر طرح مانتو در اصلاح سایز و فرم بدن

به طور معمول به خانم هایی که دارای اندام های درشت و یا اضافه وزن هستند پیشنهاد می شود از مانتوهای ساده و بدون طرح استفاده کنند در حالیکه مانتوهایی که دارای طرح های راه راه عمودی هستند شما را کشیده و لاغرتر نشان می دهند. البته دقت داشته باشید که هر طرحی مناسبی شما نیست برای مثال اگر اندام درشتی دارید از انتخاب یا پوشیدن مانتوهایی با پارچه های پترن دار و شلوغ پرهیز کنید زیرا این نوع طرح ها شما را چاق تر نشان خواهند داد.

مانتو-راه-راه

از مانتوهای کمربنددار استفاده کنید

عموما مانتوهایی که در قسمت کمر تنگ می شوند، انتخاب خوبی برای همه نوع فرم های بدنی پلاس سایز محسوب می‌ شوند. البته هرگز فراموش نکنید که برای باریک تر نشان دادن کمر از کمربند هایی با ارتفاع کم و ظریف کمک بگیرید زیرا در غیر این صورت درشت تر از چیزی که هستید نشان خواهید داد. به عنوان پیشنهاد آخر مانتو های خود را دقیقا منطبق با سایز خود انتخاب کنید و از انتخاب مانتو های بسیار آزاد و یا بسیار جذب پرهیز کنید.

مانتو-کمردار

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *